woensdag, februari 29, 2012

Blij !!!

Van veel dingen word ik blij zoals: handwerken, tuinieren, de dagen die weer langer worden, de vogels die mooi zitten te zingen, gezelligheid met het gezin, lekker eten etc etc. Van zeker één ding word ik niet blij en dat is sporten, daarom doe ik het ook niet. Mij zie je niet zwetend in een sporthal of fitnessruimte. Zelfs de spinningbike op zolder kent me niet.
Maar na mate ik ouder word, voel ik wel de behoefde om mijn ouder wordende lijf goed te blijven onderhouden, en dan met name de spieren.
Daarom word ik enorm blij van deze website!! Lieve breivriendin Saskia attendeerde mij er op en alleen al van het idee dat iemand hier een bedrijfje van maakt wordt ik blij! In deze tijd van 'kommer en kwel', de financiele crisis en het doemdenken, is zo'n vrolijk en kleurrijk bedrijf een aanwinst voor onze economie, maar ook voor onze geest. Van de website alleen al word ik vrolijk en ga ik out of the box denken.
Dus ook al heb ik nog geen hoelahoop besteld, ik ben nu al blij door de site en geniet van het initiatief van de bedenkster.
En ik word blij van de gedachte dat ik op zo'n grappige, luchtige en vrolijke manier mijn spieren in 'shape' kan houden!

Mijn streven is om een aantal mensen enthousiast te krijgen om de workshop hoelahoepen in Leeuwarden te laten geven door deze optimistische dame.
Wie doet mee ?

Foto komt van de website

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi Tijm,

Wat een leuk stukje heb je over hoepelen geschreven. Echt super. Dat maakt mijn dag weer goed. Hoepelen is ook echt zo leuk als het lijkt. Je wordt er echt blij van, dus jouw stukje klopte. En laat het maar weten als ik naar het hoge Noorden mag komen.

Groetjes, Jonina, HoopHolland

11:36 a.m.  
Blogger Annita said...

Ik vind het wel een leuk idee: laten we allemaal een hoepel kopen, dan natuurlijk een wildbreilap eromheen en dan hoepelen op de volgende handwerkbeurs.
In je mening over de sportschool kan ik me helemaal vinden.

11:08 p.m.  
Anonymous froukje said...

Geweldig! Heb het nog nooit onder de knie kunnen krijgen, maar eh ik stof m'n hoepel af en kom die kant op!

3:32 p.m.  
Blogger Marianne schrijft over Beleef said...

Mooi stukje weer Tijm. Ik ben ook geen sporter. Absoluut geen sporter. De trampoline echter lokt wel eens...Een kwartiertje springen maakt ook blij net als jouw hoepels :-))

12:03 p.m.  
Anonymous Jeannette said...

Hoi Tijm, lukt het al om een aantal 'hoela-hoepers' bij elkaar te krijgen?
Zou ook wel wat voor mijn 'pelvis en omgeving' zijn, alleen is Leeuwarden een beetje ver...
Dan toch maar in gedachten mee-'hoepen', vrolijk word je er in ieder geval wèl van!

11:20 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Inderdaad erg leuk! Maar nix voor mij, mijn dochter heeft er al jaren een liggen, maar ik ben nog nooit in de verleiding gekomen om het zelf te doen! hahaha.

Goed initiatief!

8:32 a.m.  
Blogger Marjon said...

Wat leuk dat je reageerde op mijn blog.
Ik hoop dat Froukje er mooie dingen mee kan maken. Hier bleef het liggen en dat is met zulk mooi materiaal echt zonde. En ik ben dan blij dat ik iemand weet die er wel heel veel mee kan.
Groetjes Marjon

7:14 p.m.  

Een reactie posten

<< Home