vrijdag, juli 15, 2011

Zomerse verrassing

Bij mijn thuiskomst door de regen en de harde wind (het lijkt wel herfst) lag er een grote envelope op mij te wachten. Wat zou er in zitten? Tot mijn grote verbazing kwamen er een paar prachtige sokken uit, in een kleur garen wat precies bij me past!! Dolblij ben ik er mee!! Wat een grote verrassing!! En met het zomerse kaartje erbij brak voor mij toch echt de zon door op deze druilerige dag.

Het garen is lekker zacht en de kleur past perfect bij mijn kleding en groene laarsen. Voor meer info en voor veel mooiere foto's (hier nog donker weer waardoor ik dit prachtige geschenk niet mooi op de gevoelige plaat kon leggen) kun je kijken bij mijn lieve zusje. Want zij was degene die mij zo heerlijk verwend heeft!!!




Lieve zus, heel heel hartelijk dank voor dit zomerse geschenk!!




5 Comments:

Anonymous froukje said...

Graag gedaan!

7:27 a.m.  
Anonymous yvonnep said...

Wat een mooi paar in een prachtige kleur!

8:08 a.m.  
Blogger MariekeStAALSMID said...

Zusterliefde ten top!

1:20 p.m.  
Blogger Jolanda said...

Wow! De zon in een envelop.

7:34 p.m.  
Anonymous tijmman said...

Mooie vliegenmeppers x

12:01 p.m.  

Een reactie posten

<< Home