donderdag, juni 16, 2011

Zo blij

Ik ben begonnen met de lappendeken en heb er veel plezier aan. Elk lapje is een leuk kleurrijk grapje. Een prettig no nonsense werkje, brainless en daarom ook erg prettig na een drukke dag op het werk of voor in de zomer als het te warm is om moeilijke dingen te doen (was het maar vast zo ver!)Door mijn zusje ben ik erg verwend met een tasje vol met zelfstrepende bolletjes. Mag ik helemaal opgebruiken voor mijn deken!!En ook breivriendin Ammerins verraste mij met deze mooie bolletjes.
Ik ben er erg blij mee lieve dames!!

6 Comments:

Blogger Unknown said...

ja daar mag je echt wel blij mee zijn.
Met zo'n voorraad .
ik ben nog aan het sparen zou bijna een beetje jaloers worden.
Maar hier komt het ook vast wel goed.

9:46 a.m.  
Blogger Aal said...

Wat een vrolijke kleurtjes heb je al gekregen. Dat wordt vast een mooie deken; het begin is al veelbelovend!

11:52 a.m.  
Anonymous yvonnep said...

Leuk dat je er zo blij mee bent... zo krijgen alle restjes weer een volwaardige bestemming.

12:11 p.m.  
Blogger Jolanda said...

Wat een prachtige kleurenverzameling!

6:35 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

het is nu al mooi! een unieke deken straks en alle restjes weer een mooie bestemming

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

10:18 p.m.  
Anonymous Annita said...

Super, wat een feest van kleurtjes!!

9:58 a.m.  

Een reactie posten

<< Home