dinsdag, mei 24, 2011

Losse eindjes

Ik heb een hekel aan 'losse eindjes' en heb daarom twee UFO's afgemaakt. Sokken zijn gebreid met grijs Delight garen van Drops.
Om het minder op sokken voor 'grijze muisen' te laten lijken, heb ik op drie plaatsen rood sokkengaren in gebreid.



En een cardigan is af gekomen. Gemaakt met het prachtige garen uit Shetland van Klazien.

Het is top down gebreid waardoor ik niks in elkaar heb hoeven zetten. Ideaal!





Een extraatje is het labyrint op de rug, geschilderd met acrylverf. Ik vind dit een mooi symbool en gebruik het vaker als markeerpunt.














6 Comments:

Blogger MariekeStAALSMID said...

Prachtig! Zeker dat bijna onzichtbare rode streepje op de hiel van de sok!

9:18 a.m.  
Anonymous froukje said...

Wat een mooi vest! En die sokken zijn ook al zo mooi. Lekker he, al die ufo's die af zijn!

10:27 a.m.  
Anonymous Siem said...

Wat fijn weer 2 werkstukken klaar, mooi dat subtiele streepje in de sokken.

8:52 p.m.  
Anonymous Arja said...

heee wat leuk, ik ben ook aan een Featherweight bezig. mooi patroon is het toch.

12:05 a.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Wat een supersokken met die rode randjes!

6:27 p.m.  
Anonymous yvonnep said...

Lekker gevoel he, dingen af. Leuk die subtiele rode streepjes in de sokken en het labyrinth op het vest.

2:25 p.m.  

Een reactie posten

<< Home