zaterdag, mei 14, 2011

In de zevende Hemel!

'Mijn' Breiparadijs is geopend!!
Alle Dropsgarens verenigd en in het echt te voelen, te zien, te besnuffelen en te kopen uiteraard op de zolder van Hubo Stienstra. Alsof ik in een waar paradijs beland ben!

De opening werd druk bezocht en er was gelijk een sfeer zoals er vaak heerst in de breiwinkels in New York: bekenden en onbekenden die elkaar ontmoeten en gelijk enthousiast zijn over al het moois wat er te koop is. Een grote tafel waar iedereen gezellig aan zit en tips en ideeén uitwisseld. Breiboeken bekijkt en elkaar helpt met keuzes maken, want alles schreeuwt om gekocht te worden. Het is zalig toeven in zo'n breivriendelijke omgeving en daarom lukte het ook haast niet om weer weg te gaan.

Rebekka, de eigenaresse heeft voor ons breisters echt de zevende hemel geopend!! Bedankt !!!!
Eindelijk kunnen we in onze hoofdstad Drops gewoon in de winkel kopen. En anders bestellen via internet en dan, als we het willen, gewoon ophalen.

Zaken vol met de mooiste garens gingen mee naar huis.


Ik kreeg het gevoel dat dit mijn persoonlijke voorraadzolder is en dat ik hier elke keer weer iets uit de kast kan trekken om mee aan de slag te gaan. Zo'n bijzonder gevoel, gelukkig hadden anderen het ook.













10 Comments:

Blogger MariekeStAALSMID said...

Ik deel je gevoel; heerlijk zo'n winkel dichtbij! Wat een heerlijke zaterdagochtend!

2:27 p.m.  
Anonymous froukje said...

Oooooooohhh! Wat mooi! prachtige aankopen heb je gedaan!Of waren die 'groentjes' niet voor jou...

5:02 p.m.  
Blogger Gawy said...

super dat het zo bevalt!! :) Hoop dat we nog lang kunnen genieten van deze winkel.. maarehhh.. Waar zit Hubo Stienstra???

6:52 p.m.  
Blogger Amarins said...

Super hè, ik ben de winkel ook komen bekijken en heb wat wolletjes meegenomen.
Groetjes,
Amarins

10:57 p.m.  
Anonymous Annita said...

Wat heerlijk, zo'n winkel met een grote tafel in het midden. Ik moet toch nodig eens naar het noorden komen.

11:28 a.m.  
Anonymous Fenna said...

Woh, jullie boffen met zo'n mooie gezellige winkel in Leeuwarden!

7:25 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Hartstikke mooi verslag! En wat een prachtige oogst. Ik vind die lichtblauwe lace wel erg mooi!

8:39 p.m.  
Anonymous Lida said...

Jij heb je eigen zolder, heerlijk zo om de hoek een wolwinkel

9:24 a.m.  
Anonymous Jeannette said...

OOooohhh... wat ziet dit er lekker uit!!....
Als ik weer in het noorden ben... :!!..

2:47 p.m.  
Anonymous hannah said...

Wat een mooi verslagje van de opening van deze winkel. Fijn dat er weer zo'n mooie breigarenwinkel bij is!!

7:54 a.m.  

Een reactie posten

<< Home