zondag, mei 08, 2011

Amsterdam

Of........Elk nadeel heeft zijn voordeel. Nadeel: Zoonlief woont en werkt in Amsterdam, wat voor ons ver weg is, waardoor hij niet zo snel te bezoeken valt(voor hem misschien een voordeel, ouders niet zo snel op de stoep haha).
Voordeel: Zoonlief woont in Amsterdam, wat voor ons ver weg is en daardoor veel breitijd geeft tijdens de heen en terugreis.


Ander voordeel: Zoonlief woont in Amsterdam en heeft een boot. Dus als we er zijn en het is mooi weer, dan maken we met hem een rondvaart door de grachten en over de Amstel. Picknickmand mee, ook voorzien van 'bubbels', om een beetje in de stijl van Oud-Zuid te blijven.

Tijdens de treinreis is het zalig om 2 paar babysokjes op de pennen te hebben. Ze worden voor 2 collega's die zwanger zijn.

Onderweg hebben we nog even aangelegd bij de Prinsengracht om te shoppen bij the Frozen Fountain, een van mijn favorite woonwinkels.


Theedoeken van Studio Job.













5 Comments:

Blogger dominiqueknitting said...

ziet eruit als een heel leuk uitje. Mijn man is bezig met een vaarbewijs te halen (maar we hebben geen boot). Ben zelf nog nooit in Friesland geweest, en ik probeer hem te overtuigen dat daar veel boten zijn... Maar we gaan dus naar Oostenrijk, daar is een triathlon...

11:47 a.m.  
Anonymous Marijke said...

Ach ja, Amsterdam. Ik zou er voor geen goud willen wonen, maar vind het heerlijk om er zo nu en dan een dagje heen te gaan. Wat ontzettend leuk klinkt dat, op een bootje door Amsterdam varen, picknickmand mee. Fijn om zo'n zoon te hebben.

2:32 p.m.  
Anonymous Jeannette said...

Oh... de Westertoren... Soms nog steeds heimwee..
Geniet van alles, en van de 'jouwen'!

9:52 a.m.  
Anonymous Annita said...

Dat ziet er goed uit. Ik wil ook zo graag een keer naar Amsterdam, maar als je geen zoon hebt die daar woont, dan komt het er niet van. Ik grofweg van mij 20e tot mijn 3oe in Amsterdam gewoond

11:31 a.m.  
Blogger MariekeStAALSMID said...

Dit enorme nadeel heeft ook wel een heel groot voordeel. Heerlijk zo door die grachten varen; het goede leven, dit doen julie goed!

4:40 p.m.  

Een reactie posten

<< Home