vrijdag, juni 10, 2011

Twee in een

Ik hou van textiele kunst en van tuinieren. Het is altijd zoeken naar een balans hoeveel tijd en energie ik in beide steek, want het liefst ging ik in beide helemaal op.

En daarnaast vind ik nog zoveel andere dingen leuk om te doen. En zijn er ook dingen die nou eenmaal gewoon gebeuren moeten.

Daarom is het altijd handig als een aantal dingen met elkaar verbonden kunnen worden zodat je ze tegelijk kunt doen. Een mooi voorbeeld hiervan is de tuinroute welke in de kop van Overijsel weer van start gegaan is. In de schitterende tuinen die je kunt bezoeken staan textiele objecten tentoon gesteld. Allebei zeer inspirerend!!!




1 Comments:

Anonymous yvonnep said...

Ja, balans he, daar gaat het hele leven over...:-) heerlijk tuinplaatje, over het breisel ben ik nog niet uit.

11:48 a.m.  

Een reactie posten

<< Home