zaterdag, juli 09, 2011

Met hamer en spijkers

Ik ben gek op garens en draadjes. Maakt me niet uit van wat voor materiaal. Breien met plastic of ijzerdraad, leuk!
Daarom vind ik het bijzonder als andere mensen garens op een wat onverwachte manier gebruiken.
Dit keer kwam ik het volgende tegen op internet (blog van Simon de Jong).
Het is werk van Ulrike Jurklies.
Deze jonge vrouw verkoopt vier verschillende platen die je op de muur vastzet. Vervolgens sla je door middel (link met leuk filmpje) van een soort telpatroon spijkers in de wand. De spijkers omwikkel je via het telpatroon met draad, waardoor de afbeelding overgebracht wordt op de muur.
Heel bijzonder en erg origineel, wat mij betreft.

3 Comments:

Anonymous Fenna said...

Een hamer en een heleboel spijkers, met heel veel blauwe vingers.
Ik deed dat ong. 35 jaar geleden. Maar dan niet op de muur, maar op een plankje!

9:56 a.m.  
Anonymous froukje said...

heel bijzonder!

6:45 p.m.  
Anonymous yvonnep said...

Ja, fenna zei het. Welvgrappig om het nu terug te zien. A

12:12 a.m.  

Een reactie posten

<< Home