zondag, juni 19, 2011

Ideaal breiweer

Wat een herfstachtig weer hier in het hoge noorden van Nederland. Maar dat kan bij mij de pret niet drukken: BREIWEER!!! Ik heb heel veel leuke projecten onder handen, maar ben even helemaal verslaafd aan het breien aan de lapjesdeken. Geen wonder, want het is zo grappig om te zien hoe al die kleine bolletjes met veelbelovende kleurtjes tot lapjes transformeren.


Voor mij is dit echt een rijkdom, zoveel leuke, gekke, grappige garentjes en helemaal voor mij en mijn deken. Ik voel me hiermee de Koning (in) te rijk!!


Nogmaals dank aan alle lieve donateurs.


7 Comments:

Anonymous Siem said...

Wat een lekker knus tafereel, fantaseer daar al een knapperend haardvuur bij en een glaasje rode port hmm.

1:20 p.m.  
Blogger Kiek es Ier ! said...

Ik vind die tas zoooooo mooi!!
Ja echt wel he..breiweer.Het word een mooie deken..

2:35 p.m.  
Anonymous froukje said...

Ja leuk he steeds weer een bolletje te mogen kiezen!

7:43 p.m.  
Anonymous yvonnep said...

Wat zit je daar lekker te genieten!

10:39 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat ziet dit er gezellig uit en ja, ook ik heb voornamelijk gebreid gister! Marijgje

9:49 a.m.  
Blogger Jolanda said...

Drie maal raden wat ik heb gedaan (iets met hardlopen en geen doodlopers)

5:15 p.m.  
Blogger Marianne schrijft over Beleef said...

Mooi en knus gezicht, jij met al je bolletjes! gr. Marianne

10:10 a.m.  

Een reactie posten

<< Home