vrijdag, juni 24, 2011

Liefde is.....

....dat een breivriendin mij zomaar verrast met een postpakketje met daarin hele mooie strengetjes sokkengaren om te gebruiken in mijn sokkengarendeken. Zo lief, zo attent en zo'n fijne verrassing op de vrijdagmiddag.

Lieve M. heel erg dank hiervoor!!





..... dat een collega op haar vrije avond tijdens het googlen een gebreid skelet tegen komt en mij de link stuurt op mijn werkadres omdat ze weet dat het me boeit.

Het is gemaakt door Ben Cuevas .


Thanks Eva.









7 Comments:

Blogger MoniqueB. said...

Dat skelet heb ik ook al eens voorbij zien komen. Heel erg knap. Maakt het net wat minder 'eng'...

Prachtige tinten blauw. Een golfje van liefde is naar je toe gekomen..

4:33 p.m.  
Anonymous froukje said...

Oooh wat mooi die sokkewolletjes!

6:24 p.m.  
Blogger Aal said...

Ja leuk he, zomaar iets toegezonden te krijgen. En nu maar lekker omtoveren tot een mooie, warme deken!

9:18 p.m.  
Blogger MariekeStAALSMID said...

Geweldig begin van het weekend, geniet er van, je hebt het verdiend!

9:34 a.m.  
Blogger Jolanda said...

Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat. Prachtige kleuren.

9:46 a.m.  
Anonymous yvonnep said...

volgens mij kreeg je zomaar strengetjes Wollmeise. boffen. en zo lief. dat skelet is en blijft eng, ook al is het gebreid en knap gebreid.

11:21 a.m.  
Blogger Hetty said...

Wat leuke sokkenwolletjes.
Wat een leuke verrassing om zo iets te krijgen.
Groetjes Hetty.

2:37 p.m.  

Een reactie posten

<< Home