dinsdag, juli 05, 2011

Zomer met een herfsttintje

Hier in het hoge noorden wil het nog niet echt zomeren. Veel bewolkte dagen, maar de temperatuur is wel ok. We blijven optimistisch en hopen op nog een mooie, warme en vooral zonnige zomer. Met veel terras mogelijkheden. De sokkengarendeken vordert gestaag. Het is zo leuk om te doen. Heel ontspannend en je kunt het zo weer even weg leggen voor een tijdje.

Wat wel een beetje aan de herfst doet denken is het gescharrel van 2 egels bij ons in de stadtuin. Ze zijn best groot en maken al scharrelend en niezend veel lawaai. Het doet me erg aan de herfst denken want elk jaar in het najaar hebben we een egel te gast in de tuin. Misschien wilden ze nu eens eerder komen en van de zomer genieten in onze tuin.




Ze zijn moeilijk vast te leggen om de foto, maar hierbij toch een probeersel. Ze worden verwend met kattenbrokjes. Nu hopen op een serie kleintjes.






6 Comments:

Anonymous Annita said...

Hier wil het ook nog niet zo met de zomer. Ik zit wel graag buiten. Ook ik heb een gast die zich tegoed doet aan kattenbrokjes. Een brutale merel komt de brokjes die mijn poes laat liggen oppikken

2:47 a.m.  
Blogger Jolanda said...

*fluistert* Ik vind het wel lekker zo, niet te warm, toch buiten kunnen zitten en droog.

9:39 a.m.  
Anonymous Marijke said...

Als ik een egel was, zou ik ook op bezoek gaan in jouw tuin. Het ziet er zo gezellig uit, en kattenbrokjes, hmmm, wat een verwennerij.

12:13 p.m.  
Anonymous froukje said...

Prachtig die egeltjes!

4:48 p.m.  
Blogger Kiek es Ier ! said...

Och gut wat lief die egeltjes!
Hier ook erg winderig maar wel lekker.

5:19 p.m.  
Blogger MariekeStAALSMID said...

wat gezellig! ik zou ook zo langskomen in die tuin! ook dat lekkere wijntje lokt!

6:46 p.m.  

Een reactie posten

<< Home