woensdag, juli 27, 2011

Blij

Elke dag heeft wel een aangename verrassing in petto. Annita verraste mij zomaar met deze prachtige strengetjes sokkengaren. Gestuurd voor mijn sokkenwollapjesdeken. Ik ben er zo blij mee! Ik raak er door ontroerd, dat iemand zomaar de moeite neemt om mij met zoiets moois te verrassen.

Zo wordt ik ook zo blij van lieve smsjes, tweets, mailtjes. Even een klein positief berichtje doet zoveel!
Ondanks dat er veel ellende in de wereld is, mensen elkaar zoveel verdriet aandoen, ben ik elke dag weer verbaast van hoeveel moois er ook is. En hoeveel mensen elkaar geven. En dat geven zit niet in grote dure materiele zaken, maar juist in kleine, lieve gebaren.
Dat maakt me warm van binnen, doet mijn hart een sprongetje maken en maakt me erg gelukkig.

Wat een geluk om dit alles te mogen ontvangen en wat een rijkdom dat ik er zo gelukkig van word.

4 Comments:

Anonymous froukje said...

Prachtige blog, je verwoord het mooi! En wat een prachtige strengetjes!

1:47 p.m.  
Blogger Gawy said...

das lief. Nu ga ik ook even tranen wegvegen

6:06 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Wat een verwennerij! Zo zacht en prachtig met al die kleurtjes.

En wat een rijkdom is die moestuin! Wilde weelde.

10:25 a.m.  
Blogger Mariella said...

Je wordt ook terecht verwend met mooie en leuke dingen. Dankjewel voor de mooie woorden op mijn weblog, ik word er gelukkig van.

8:53 a.m.  

Een reactie posten

<< Home