woensdag, november 03, 2010

Stof tot nadenken

Als ik dan geen garen meer mag kopen van mezelf, dan verplaatst het zich en ga ik daarvoor in de plaats stoffen kopen.
Twee keer twee meter. Genoeg voor twee jurkjes of twee rokken.
Inmiddels ben ik met een bol van mijn voorraad begonnen. Dik spagetti garen. Leuk maar zwaar om te breien. Ik hoop uit deze bol een kleine poef te kunnen maken.
Lukt dit niet, dan moet ik er wel bijkopen. En laat dat nou niet de bedoeling zijn van Cold sheep.
Al met al lijkt het er op dat dit fenomeen gewoon een verschuiving van 'het probleem' is.


8 Comments:

Anonymous annita said...

Misschien moet je besluiten dat het helemaal niet zo erg is om een bolletje of wat te kopen.
Ik koop van van alles 1 of 2 bolletjes, kanaltijd wel weer een beestje uit.

8:22 a.m.  
Blogger Jonneke said...

Hihi, jij doet hetzelfde als ik doe. Gewoon blijven kopen! Maar ach, zo erg is het toch niet, als je er maar van geniet. En zolang er steeds leuke dingen van je pennen afrollen, is er niks aan de hand. Ik ben erg benieuwd naar je poefje.

9:35 a.m.  
Blogger Thee said...

Als ik jouw voorraad zie kan je beter niets kopen tot de handwerkbeurs van 2012 ;-)
Heb je ook zoveel lapjes??
Ziet er mooi uit je breisel!

9:41 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

mooie stoffen heb je gescoord! Ik kan me bij Annita aansluiten; niet te krampachtig, af en toe een bolletje kan vast geen kwaad! Marijgje

10:18 a.m.  
Anonymous froukje said...

Mooie lappies! Ikzelf vind het altijd moeilijk om een goed patroon bij stof te vinden. Eigenlijk moet je gewoon een basic hebben waarop je dan weer met allelei stofjes mee uit de voeten kan. Mooi dat spagettigaren!

4:22 p.m.  
Anonymous Mascha said...

Gewoon blijven kopen. Je moet maar denken als je in de stad koffie ga drinken ben je het ook kwijt.
Geen slechte smoes, toch!
Groetjes Mascha

7:23 p.m.  
Blogger hotelmama said...

Ik vind vooral het tweede stofke echt prachtig. Zie er zo al een jurk voor mij in. Maar misschien moet ik toch maar eerst die zestien lappen in mijn echt kast tot iets verwerken...

4:00 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Als je van jezelf nou geen stof meer mag kopen straks, kun je altijd overstappen op schoenen!

3:14 p.m.  

Een reactie posten

<< Home