zondag, oktober 03, 2010

Laatste loodjes

De zomer is voorbij, maar vandaag was een van de laatste zomerse dagen.
Mooi om al het moois in de tuin vast te leggen, met de nieuwe camera. De oude hield er na 5 jaar trouwe dienst mee op.

Uitgebloeide roze Monarda.


Hommeltjes aan het snoepen van de paarse Herfstasters.


De roos "Geoff Hamilton" maakt nog dapper nieuwe knoppen.

Bij de Wolhemel zijn ze ook met de laatste loodjes bezig. Na drie jaar stoppen de dames er mee, heel jammer maar heel begrijpelijk.
Drie jaar geleden ben ik vol enthosiasme begonnen aan hun Wolhemeldeken.
Nu ben ik met de laatste loodjes bezig, de rand om de blokken.





5 Comments:

Anonymous froukje said...

Prachtige foto's, t lijkt wel zomer!

8:38 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

inderdaad prachtige foto's! en die deken van jou komt wel af, ik weet het zeker! Marijgje

10:03 p.m.  
Anonymous Marijke said...

Prachtige, heldere foto's. Zo'n fototoestel is een mooi bezit.

Goed van je, dat je de deken bijna af hebt. Het is een hele klus. Ik heb ook nog een stapel blokken liggen en weet nog niet hoe/of ik verder zal.

10:49 a.m.  
Anonymous Siem said...

In elk geval maakt de nieuwe camera prachtige foto's!! Heerlijk samen met de wolhemeldeken op de bank op een kille herfstavond, glaasje wijn, spinnende kat aan je voeten, zie het voor me!!

12:41 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Prachtig he, mijn tuin is ook nog dapper aan het zijn. Ik kan nog siererwtjes plukken en gister plots nog een oostindische kersenbloem!
Rozen staan weer vollop in knop en ik heb nog druiventrossen hangen.
Die deken ziet er gaaf uit! Daar kun je lekker onder liggen komende winter.
Is het je derde deken die af komt dit jaar??

3:37 p.m.  

Een reactie posten

<< Home