zaterdag, september 18, 2010

Welkom Suus

Dit is Suus de Muis, het nieuwste ontwerp van Annita. En ik was een van de gelukkigen die mocht proefbreien.
Het is weer een geweldig patroon om te maken. Echt een ware 'Annita': heel het beestje wordt aan een stuk gebreid, waardoor het vervelende klusje van in elkaar zetten je bespaart blijft. Een duidelijk en makkelijke patroon met als resultaat een enorm lief en leuk beestje.
Annita beheerst de kunst van het breien erg goed, waardoor het spel van meerderen en minderen bijzondere mooie beestjes opleverd. Ik ben enorm blij dat ze haar hart gevolgd heeft en naast al het andere moois wat ze maakt, door is blijven gaan met knuffels ontwerpen.
Hou haar website in de gaten, daarop komen de bijzonderheden van dit patroon te staan.
Naast deze lieve Suus is ze natuurlijk ook de ontwerpster van Jacobus, Lodewijk en nog meer lieverds.



10 Comments:

Anonymous Aardbei said...

Geweldige tip! Als ik het breien wat beter onder de knie heb, ga ik zeker eens zo'n knuffel proberen.
Mijn vriend heeft mij een leuke "knuffel brei-kit" gekocht uit een breiwinkeltje in Gent, het ziet er gemakkelijk uit, maar ik durf er niet aan te beginnen uit schrik om die mooie wol naar de vaantjes te helpen.

7:28 p.m.  
Blogger Overstap said...

Suus is een Schatje!!!!

7:53 p.m.  
Anonymous froukje said...

Oooh Suus is ook al zo leuk geworden!

9:43 p.m.  
Anonymous annita said...

Wat leuk om Suusje hier te zien, mooie wol heb je gebruikt!!

9:23 a.m.  
Blogger dominiqueknitting said...

erg schattig in zo'n fris groen!

11:42 a.m.  
Blogger Jonneke said...

Suus is super geworden! Wat een vrolijke kleur heeft ze.
Je hebt haar wel erg snel gebreid, want het is nog niet zo lang geleden dat Annita proefbreisters zocht. Knap hoor!

5:58 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Wat is ze schattig! Ik vind het ook erg knap vinden, zoals ze al die beestjes ontwerpt en breit. En al die leuke kleuren.
heb je dit garen gesponnen??

9:42 a.m.  
Anonymous Siem said...

Wat een leukerd ook weer!

10:20 p.m.  
Blogger baukje said...

Wat is ze vreselijk leuk. En de patronen zijn zo heel erg knap. Ik heb je een blog award gegeven, voel je niet verplicht om het te accepteren hoor......

10:21 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Suus is mooi.Wat fijn dat jij weer mocht proefbreien! Marijgje

10:05 a.m.  

Een reactie posten

<< Home