dinsdag, augustus 03, 2010

Bezoek

Oudste kind woont en werkt in Amsterdam met zijn vriendin. Als we hen bezoeken, maken we er vaak een dagje van omdat we er lang over reizen om er te komen.
Dus breien mee om 2 keer 2 uur en 20 min in de trein te kunnen breien en voor onderweg in de stad.
Ik heb altijd een paar adressen waar ik zeker even langs wil, zoals de Afstap.
Ik heb er 5 bollen Rowan Kid classic gekocht in petrol. Hiermee wil ik Liesl maken. Het patroon heb ik, heel lief, van haar gekregen, gewoon voor zomaar. Ben er erg blij mee!!
De knopen komen van de Noordermarkt en passen er perfect bij.
Het is fijn dat de Hermitage op maandag open is, zodat ik het kon bezoeken. De hekken aan de achterkant vind ik bijzonder mooi.
En 's avonds lekker uit eten geweest met oudste en vriendin, bij Hemelse modder.
Mijn Oma maakte dit nagerecht vroeger, dus de naam riep veel herinneringen op.
Bijzonder om je volwassen kind zo in de grote stad te ontmoeten.



6 Comments:

Anonymous Marijke said...

Als ik jou blog lees, denk ik vaak: jij weet echt een feestje van het leven te maken. Je schrijft met zoveel warmte over de mensen en de dingen in je leven en hebt echt oog voor het mooie in het alledaagse. Bedankt.

8:41 a.m.  
Anonymous froukje said...

Wat een prachtig garen heb je gekocht!

7:36 p.m.  
Blogger Jolanda said...

Het lege nest: ze zijn uit jouw nest gevlogen maar niet uit jouw hart.

6:53 a.m.  
Anonymous berthi said...

Dat was een leuk dagje Amsterdam en wat kun je toch veel doen op zo'n dag!

5:14 p.m.  
Anonymous Siem said...

Dat klinkt weer als een heerlijk dagje. Bijzonder he grotere kinderen het is zo anders maar toch ook weer niet, vertrouwd maar toch hun eigen leven, nou ja een mooie fase ook weer om mee te maken.

10:17 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Je kind in zo'n grote stad. Spannend.
Maar wel een heerlijk excuus om gauw eens die kant op te gaan. En wat langer te blijven voor andere leuke zaken als tentoonstellingen (of het museum zelf) of breiwinkels.

12:57 a.m.  

Een reactie posten

<< Home