zaterdag, juli 31, 2010

Logé

Het is leuk om een logé te hebben in huis. Ik vind het fijn om die dan extra te verwennen. Met lekker eten, lekker drinken en een fijn bed.
De logé brengt leven in de brouwerij, andere gesprekken met zich mee en een verandering van het normale ritme. Verfrissend.
Willem is een voorbeeldige logé, hij is met alles blij, altijd in voor een spelletje. Niet kieskeurig wat eten betreft en een goede slaper.
Daarom heb ik voor hem extra uitgepakt. Met een hangmat!



Een rattenhangmat.
Helaas, de logeerpartij is bijna over. Ik werd net gebeld dat hij weer wordt op gehaald. Ik zal de lieve kleine schat missen en nu niet met eigen ogen kunnen zien wat hij van de hangmat vindt, want nu draalt hij er nog wat om heen.




6 Comments:

Anonymous Siem said...

Het gaat, zeker weten, de favoriete stek worden van hem denk ik!!

10:02 p.m.  
Blogger Jolanda said...

Wat een ontknoping! Nooit aan een rat gedacht. Heeft hij het cadeau al liefdevol in zijn armen gesloten?

12:22 a.m.  
Anonymous froukje said...

Wat leuk, een blogje over Willem!

10:40 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

You've fooled me, ik dacht een paar lekkere sloffen voor een vriend/vriendin! Volgende foto van Willem in de hangmat? Marijgje

8:28 p.m.  
Blogger Mariella said...

Ha, wat leuk! Huisdieren zijn gek op zelfgemaakte dingen ;-). Spannend of de rat erin gaat liggen!

10:13 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een heerlijk verhaal en wat een ontknoping.
gr Klazien

8:50 p.m.  

Een reactie posten

<< Home