woensdag, augustus 25, 2010

Zoekplaatje

Ja, ik sta er echt op, tussen de bloemen van de Siererwt.
Het is nog steeds erg prettig toeven op de tuin. Het is volop oogsttijd en tijd om de wintergroenten er in te zetten. En daarnaast ben ik alweer heel voorzichtig begonnen om wat nieuwe ideeën om te zetten in daden.
Naast de tuin ben ik natuurlijk ook bezig met handwerken, zonder kan ik echt niet. Ik heb momenteel weer verschillende projecten onder handen, waarvan bovenstaande foto een laat zien. Als het klaar is vertel ik er meer over.

6 Comments:

Blogger Angelique den Brok said...

Dat ziet eruit alsof je in de "haakfase" zit... Mooi, ben benieuwd naar het totaal

3:01 p.m.  
Anonymous Gea said...

ziet er al leuk uit :)

4:31 p.m.  
Blogger Jolanda said...

Buut Tijm!

9:22 a.m.  
Anonymous Marijke said...

Romantische plaatjes. Ik kan de lathyrus bijna ruiken.

10:55 a.m.  
Anonymous Fenna said...

Leuk dat je ook zo geniet van de moestuin en het creatief bezig zijn.
Ben benieuwd hoe en wat het haakwerk wordt.

2:04 p.m.  
Anonymous froukje said...

Och wat prachtige foto! Ik ben erg benieuwd wat dat haakwerk wordt, want ik denk niet dat je overal 'kleedjes' en 'onderleggers' onder maakt ;)

4:20 p.m.  

Een reactie posten

<< Home