zaterdag, september 25, 2010

Woonbeurs 2010

Vandaag ben ik even snel met de trein naar de Woonbeurs in de RAI getuft. Vroeg op pad en als eerste (jawel!) naar binnen om 10 uur. Er was veel te zien, maar om nu te zeggen dat ik helemaal overdonderd werd door bijzondere woonideeën, nee dat viel wat tegen. Veel leuks gezien, maar niet echt vernieuwend.
De stand van Ariadne at Home had veel breiwerk in de woonaccessoires, waarondere deze lamp. Het zeer lange snoer is verwerkt in een gebreid koord. Zelfs de fitting en de plafondhouder zijn bedekt.
Wat ik wel erg verrassend vond waren de twee stands van Leenbakker. Deze winkel had ik hier niet verwacht tussen al die luxe namen en grote design bedrijven, maar hun stands konden zich echt meten met de anderen. Heel mooi om te zien dat ook met weinig geld heel stijlvol te wonen valt. Ik heb de standhouders een groot compliment gegeven en ga maandag gelijk bij de winkel kijken.
Leuk haakwerk op een grote poef.
Al met al zes uur reizen om in anderhalf uur de beurs door te struinen. Maar die zes uur heb ik nuttig besteed, met sokkenbreien.
En hoofdjes maken.





6 Comments:

Anonymous froukje said...

heerlijk om even heen en weer te tuffen, toch even wat knittingtime toch?

8:33 p.m.  
Blogger Elske said...

Bedankt voor de "Leen Bakker tip".Ik ga morgen even neuzen.
Hoofdjes maken........?

12:21 p.m.  
Anonymous Siem said...

Inderdaad heel verrassend om daar Leen tegen te komen, zou ik ook niet verwachten. Sokken van delight?

1:17 p.m.  
Blogger Kiek es Ier ! said...

Daarom is reizen met de trein al heel leuk! Van de week maar eens bij Leentje gaan kijken.

4:18 p.m.  
Anonymous Marijke said...

Ach, alleen al de treinreis is toch heerlijk? Een beetje breien, een beetje wegdromen...
Leuk, dat rode streepje. Maar... hoofdjes???

4:57 p.m.  
Blogger dominiqueknitting said...

ik sluit me aan bij de vorige commentaren... treinen is heerlijk om te breien. En de inspiratie op de beurs misschien beperkt, maar toch verrassend!

8:44 p.m.  

Een reactie posten

<< Home