zaterdag, december 19, 2009

Verslaving

O jee, ik ben bang dat ik een verslaving aan het ontwikkelen ben.
De rode/roze plaid is, op een randje na, af. Het randje zal ik straks afmaken, maar oudste Tijmdochter ligt er nu nog onder te slapen, want het is hier koud. Zodra ze uit bed is zal ik aan de slag en er dan even foto's van laten zien. Maar ik heb alweer de kriebels in mijn handen om nog een plaid te maken en dan dit keer met breien. De Hemlock Ring blanket vind ik al erg lang mooi en nu ik ervaren heb dat ik toch in staat ben om bij grote projecten te kunnen doorzetten en het af te kunnen maken, wil ik me hier aan wagen.
Straks maar eens op zoek, via internet, naar geschikt garen.

4 Comments:

Blogger Dikky said...

Wat is die mooi, zeg. Gelijk maar opgeslagen voor ooit. Met mijn kantverslaving en na mijn wolhemelblanket, zou het moeten lukken.

11:46 a.m.  
Anonymous gea said...

o die is super leuk om te breien,
het is wel opletten,
maar toch had ik het heel snel af:)
succes!!

1:34 p.m.  
Anonymous froukje said...

ooo prachtig dit plaid!

2:06 p.m.  
Anonymous annita said...

Die deken is bij ons in de SnB gemaakt en hij is meer dan prachtig
hewoon aan beginnen en je kunt het!! Het breisel is in ieder geval afwisselend genoeg.

9:47 a.m.  

Een reactie posten

<< Home