zaterdag, december 19, 2009

Let it snow................

Ja, ook ik geniet van prachtige winterse taferelen. Fietsen is nog steeds lastig in de stad en daarbuiten, daarom heb ik mijn wandelschoenen 'uit het vet' gehaald en ben steeds lopend op pad.
Zoals altijd met eigengemaakte sokken aan en mijn wanten.

Op het volkstuinencomplex waar mijn tuin ligt was nog niemand geweest. Maagdelijk landschap.
Wat bijzonder om dit al zo vroeg in de winter te mogen meemaken.
Ik prijs me gelukkig, omdat ik dit winterweer mag meemaken, maar ook dat ik alleen de positieve kant ervaar en niet de negatieve. Want ik kan lopend naar mijn werk en naar de winkels. Dus voor mij geen enge toestanden met gladde wegen en lange reistijden.


3 Comments:

Blogger MoniqueB. said...

Je kán ook bijna alleen nog maar lopen. Wat zullen die sokken lekker warm zijn. Volkstuin, daar zeg je zo wat... Heb je boerenkool op het land?

Veel plezier!

12:19 p.m.  
Blogger dominiqueknitting said...

ik woon in de stad, maar hier kan je ook alleen maar lopen hoor! We hebben hier dan nog een paar steile straten ook, die zijn al afgesloten door de politie. Ik woon beneden in zo'n straat, en de bushalte is boven. Maar de bussen rijden toch niet, dus blijf ik gewoon thuis...

2:35 p.m.  
Blogger Saskia said...

Ik voel me altijd weer kind in de sneeuw. Ook omdat ik alleen het positieve ervan zie. (omdat ik het negatieve vrolijk onderdruk)
Wandelen met een duo-kinderwagen is jammer genoeg bijna niet te doen in de sneeuw, da's misschien het enige jammere...

12:10 p.m.  

Een reactie posten

<< Home