maandag, september 08, 2008

Sinterklaas en appeltaart

Ach, eind augustus lagen de eerst pepernoten alweer in de winkel. Niet zo gek dus, dat ik dan begin te denken aan Sinterklaaskadootjes. Omdat het een verrassing moet blijven, vertel ik er verder niks over. Alleen dat aan dit project meerdere mensen meewerken.
Ssssssssssssstttttttttttt................. Tegen die tijd zal ik het wel vertellen.

Mijn appelbomen hangen krom onder de lading appels die er aan hangen. Ik heb moesappels en handappels. Vanmidaag heb ik maar even een appeltaart gebakken om zo een van de bomen even wat lichter te maken.

9 Comments:

Blogger Unknown said...

ohhhh, lekker ziet dat er uit!

Jammer dat er geen geurinternet is!

9:50 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Oh, heerlijk, warm uit de oven met vanille-ijs en een grote kop koffie!

11:25 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Oh appeltaart, ik ben op dieet! Maar ik zag de pepernoten ook ja, was echt verbaasd!

12:11 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mmm lekker! Vervelend toch wel zo'n rijk-dragende boom....
Als het is wat ik denk dan is het begin al mooi! Marijgje

8:23 a.m.  
Blogger Ammerins said...

Wat een straf he, appeltaart... ;)

10:05 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

sinterklaas, laat nog maar even, maar ik ben wel ereg benieuwd.
Jammer dat je zo ver weg woont, anders was ik mee komen eten.

10:09 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Die ziet er echt fantastisch uit, heerlijk!!

11:31 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

da's een wel heel erg lekkere manier om van je appels af te komen. De mijne "moeten" nog een paar weekjes, ik heb sterappeltjes, zo lekker!

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

1:38 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Zo he, die is lekker!
Onze appelboom hing ook krom, maar veel was ook kapot geregend. Ik kon deze week net genoeg plukken om de kinderen mee naar school te geven!
Lekker smullen en veel breiplezier vandaag in de Harmonie!

9:20 a.m.  

Een reactie posten

<< Home