zaterdag, augustus 23, 2008

Verfkwast

De verflucht maakt mijn geheugen er niet beter op.Al weken zitten we in de verflucht en het einde is nog niet in zicht. Gelukkig doet Tijmman veel verfwerk, zodat ik mijn handen zo nu en dan schoon kan maken en even kan breien of vilten. Dat laatste heb ik deze week gedaan en wat maakte ik: een verfkwast!
Wat wil namelijk het geval, een goede verfwinkel ging sluiten vandaag en de eigenaren zijn erg vriendelijke en zeer kundige mensen. Voor hen heb ik een vilten kwast gemaakt waarvan de haren allerlei kleuren hadden. Erop had ik de naam van de zaak geborduurd met het nummer 08 (leek net de dikte maar staat voor 2008).
Ik was er echt van overtuigd dat ik de kwast al op de foto had gezet en gaf hem dus met een praatje aan de mensen.
Wil ik jullie vanavond even laten zien hoe het er uit zag, die kwast, heb ik dus NIET een foto gemaakt! BALEN

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Gelukkig hebben we de foto's nog gaat dit keer niet op. Jammer, had graag het eindresultaat willen bewonderen.

Maar het is het idee wat telt!

10:48 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ach wat jammer! Ik had graag gezien hoe het er uit ziet.

Dus jullie zijn ook druk aan het verven, wij ook maar dan buiten. Gisteren hebben we de voorgevel van het huis opnieuw witgesaust en de boel knapt er zo van op! Nu nog alle kozijnen.....

9:10 a.m.  
Blogger LMMCRL said...

Nou Tijm, ik ben er zeker van dat ie harstikke leuk was.

1:35 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

he wat jammer, ben erg benieuwd naar dit bijzondere project. Misschien mag je nog een foto maken van de ontvangers?

4:23 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

och jammer dat je geen foto hebt, maar in gedachten lukt het me wel iets voor te stellen!

8:48 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een vrolijke potjes verf, verven jullie echt in die kleuren? Verven is wel leuk, maar vooral als het af is. Ik heb er altijd een hekel aan als je huis zo op zjn kop staat.
Jammer, jammer, jammer, van die foto, volgende keer beter.

10:03 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Je bent altijd zo attend! Ik kan me wel wat voorstellen hoor, na de beschrijving. Waren ze er blij mee?

2:17 p.m.  
Blogger Gawy said...

Ik geloof dat ik ook maar vriendjes met je moet worden! ;)

Vind altijd dat je zulke originele kadootjes verzint!

5:26 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Jammer, jammer, ik had heel graag de verfkwast op de foto gezien. Ik ben ervan overtuigd dat het een mooie verfkwast is geworden.

5:33 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat een leuk idee! Het is zo jammer dat ze weggaan, zulke deskundige en geinteresseerde mensen. Had graag hun reactie en vooral een foto gezien! Marijgje

8:32 p.m.  

Een reactie posten

<< Home