vrijdag, juli 25, 2008

Natuur tinten

Geen beige en bruin, maar tinten die ik in mijn tuin en in mijn breiwerk tegen kom. Mijn beide passies verenigd: Breien en Tuinieren.
Nu zie ik dat ik nog producten van de tuin mis, zoals de overrijpe paarse pruimen (o wat hangen er veel in, dat wordt jam, jam en jam en cake en taart en pudding en...) en de rode uien en nog een aantal bloemen.
Wat een rijkdom. Het is nu zalig verblijven op de tuin, maar buiten breien is ook erg prettig. Dan maar combineren.

22 Comments:

Anonymous Anoniem said...

BEN IK DAN NIET EEN PASSIE VAN JE????????????????????????????

8:52 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Oei, trouble in paradise?

Moet ik stichting korrelatie bellen?

9:03 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ai, Tijm, ga dat eens gauw rechtbreien met Tijmman!

Mooie foto's, leuk idee om op deze manier 2 (van de 3!?) passies te verenigen op je weblog.

9:21 p.m.  
Blogger Unknown said...

Wauw, dat blauw spat van mijn scherm af. Fantastisch mooi!

Misschien kan Tijmman in de tuin naast je zitten tijdens het breien? Iedereen blij!

9:24 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hahah wat leuk om de bovenstaande reacties te lezen! En idd prachtige foto's!

9:40 p.m.  
Blogger Tijm said...

Nou weet Tijmman met zijn reactie de aandacht aardig af te leiden van mijn mooie postje. Voor straf maar op de bank slapen.........

Nee geintje, Tijmman is vaak met mij op de tuin te vinden en we zitten ook graag (met koffie of een wijntje) samen op de bank, hij met een goed boek, ik met een prettig breiwerkje

9:44 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Prachtig!!!

9:49 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

prachtig deze passie, wat een geweldige kleurcombinatie.....
hilly

10:16 p.m.  
Blogger Gawy said...

Wat een ontzettttend mooie foto's zeg!! Zou ik prefereren boven tijmman ;)

Nee hoor.. Beetje van beiden, dan maar.. Echt prachtig!!

2:01 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Erg mooie foto's!
Wat een geweldige kleuren. Ben wel even nieuwsgierig naar de donkere boontjes, wat zijn dat voor leukerdjes! Marijgje

9:10 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een prachtige combinaties van kleuren. Geweldige foto,s. Wat mooi om deze 2 passies te combineren.
Klazien

11:11 a.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Kunst! Gelukkig regent het nu zo hard hier, dat je lekker kan breien aan je veeeel te warme vestje...
En ik geloof dat de volgende sokken herensokken worden, maar echtgenoot?

8:23 p.m.  
Blogger LMMCRL said...

Mooie foto's, dat blauw van de artisjok prachtig.

11:38 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooie foto's met veel kleur, jouw tuin moet wel super zijn.

7:33 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een prachtige stillevens. Bedankt.

10:20 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

prachtige passies hoor Tijm, je hebt er een heerlijk sfeerlogje van gemaakt. Volgende logje over tijmmanpassie? ;)

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

7:50 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Deze wilde ik je niet onthouden. Misschien ken je hem al, maar anders:erg leuk.

12:34 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik bedoelde deze:
http://www.feliekevanderleest.com/gallery/sieraden.php

12:46 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heerlijk, al die kleuren. Je krijgt er nooit genoeg van en er zijn altijd weer nieuwe combinaties.

9:19 a.m.  
Blogger Saskia said...

Prachtig!! Haha, die Tijmman, hij weet toch wel dat het om twee verschillende soorten passie gaat. Niet te vergelijken...

11:39 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Prachtige stillevens!

7:14 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Gauw, brei een paar blauwe sokken voor 'm! Dat helpt vast.
Die blauw is absolutely Fabulous! Me like!!!
De 2 passies delen we, die andere (tijmman) mag je helemaal zelf houden. hahahaha.

8:10 p.m.  

Een reactie posten

<< Home