dinsdag, juli 15, 2008

Prioriteiten

Het breien schiet er wat bij in.
We zitten namelijk midden in een verbouwing en dat geeft veel rommel en ook veel werk.
Naast ons gewone werk is het dus ook tijd voor opruimen, stofzuigen, kitten, plamuren, schilderen en spullen van de ene ruimte naar de andere ruimte tillen.
Nu het bouwvak is, hebben we even een soort adempauze, want de bouwmannen komen niet, maar we hebben beloofd de zolder helemaal gebruiksklaar te hebben.
Daarnaast heeft de tuin ook de nodige aandacht nodig, ook al is het tot nu toe een heel goed seizoen voor de tuin geweest (warmte en voldoende regen).
Ik merk wel dat ik ouder word: waar ik anders steeds door kon gaan, bemerk ik nu dat ik voldoende rust moet nemen om te herstellen van de fysieke en psychische belasting.
Al met al dus veel minder tijd voor mijn breiwerk, wat ik wel erg jammer vind, maar het zal wel weer komen.

12 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Lieverd, inderdaad wel goed op je zelf passen he!? Die verbouwing is sowieso al heftig, en dan helemaal nu vooral met het afgelopen half jaar wat jullie hebben meegemaakt. Rustig an, en dan kun je straks uuuuurenlang breien in je nieuwe plekken in huis, want het wordt wel erg mooi! Marijgje

10:10 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Sterkte ermee! gelukkig is breiwerk geduldig, en je verleert het niet.

Lie(f)s

12:28 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Take your time!!! Vergeet niet om af en toe te onspannen, op welke manier dan ook..

12:30 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Tja, soms gaan andere dingen even voor. Wij zijn zondag terug gekomen van vakantie en vielen meteen maandagochtend in de werkzaamheden. We hebben eigenlijk nog een week vrij maar we zijn nu al bijna 2 dagen aan het straten. Ik ben blij dat het gebeurd maar zal ook blij zijn als het klaar is (waarschijnlijk komt het vandaag af).

Dat breien komt vast wel weer. Succes met jullie verbouwing.

Mooie sokken heb je gemaakt en het garen van Terschelling vind ik ook mooi.

1:05 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ja, soms zijn er idd even andere dingen, breien komt wel weer! Er staan straks weer lange najaars- en winteravonden voor de boeg. Hmm moet er nu nog niet aan denken...

2:07 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Tja verbouwen, maar het resultaat mag er zijn!!En het wordt eerst erger voordat het beter wordt, toch?
Inderdaad het waren wel erg heftige maanden voor jullie geen wonder dat je moe bent. Goed op jezelf passen hoor en die himalayan slippers zijn een piepklein projectje wat makkelijk tussendoor kan!

5:57 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Bordjes zijn nou eenmaal niet zo groot. Als je bordje vol is, moet je even uitrusten. Ik hoop dat je voldoende tijd neemt om ook een beetje te genieten; ook zonder breiwerk moet dat lukken!

8:25 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Breien komt wel weer, fijn dat jullie even bouwvak hebben, nog druk genoeg zonder mensen in je huis. Als het tegenzit, kijk je maar over de verbouwing heen naar het eindresultaat!

12:22 a.m.  
Blogger LMMCRL said...

Heel veel sterkte , straks als het klaar is ben je zo blij(hoop ik).

2:59 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Sterkte met verbouwen!

4:56 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Succes met de verbouwing en je breiwerk krijgt geen pootjes! Het blijft geduldig op je wachten.

5:18 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

oh, meid, verbouwen. bah. wij dachten hier even rust te hebben van het bouwlawaai om ons heen, maar de nood is de heren bouwvakkers kennelijk zo hoog gestegen dat er in de bouwvak wordt doorgewerkt. Dus ook in de vakantie vanaf 6.45 lawaai!

7:20 a.m.  

Een reactie posten

<< Home