maandag, juli 07, 2008

Dagje-weg impulsaankopen

Nieuwe herinneringen maken, dat staat ons nu te doen.
Het is nu 3 weken geleden dat mijn vader overleden is en we pakken, zoals eerder gezegd, de draad weer op. Een daarvan is als verrassing mijn zusje en haar gezin te bezoeken op het mooie Skylge, samen met mijn moeder en jongste dochter.
Met de snelboot van 8 uur waren we al om 8.45 uur op Terschelling.
Na het koffiedrinken zijn we naar Tante Lies gefietst. Ik heb niks nodig, heb genoeg op voorraad. Maar je kunt natuurlijk niet het eiland af, zonder in ieder geval wat sokkenwol te kopen (wat natuurlijk overal wel te koop is aan de vaste wal, maar wat nu zo extra mooi ligt te wezen daar in die leuke winkel op dat prachtige eiland).

Een bol On line sokkenwol voor pennen 3 a 4.
Twee bolletjes Scheepjes sokkenwol voor pennen 2,5.
Een bolletje effen sokkenwol om te gebruiken voor fair isle sokkenbreien met een rest van de Firestarters.

Ze mochten ook even kijken op het strand.

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hi hi, mochten ze even uitwaaien!

2:36 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

aL DIE JAREN NOG NOOIT BIJ TANTE LIES GEWEEST ,DAAR GAAT VERANDERING IN KOMEN....wat mooi gezegd van je "nieuwe herinneringen maken",lief dat je je ma meenam!!Vond je zus t een leuke verrassing?
groetjes hilly

8:02 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Als je nou ook een keer naar Texel wilt.. om daar de Wolboet en de Witte Engel te bekijken... dan kun je wel een keer met mij mee.. drinken we koffie bij MIJN zus... Je moeder mag ook mee hoor! ;-)

Liefs NadineT

12:40 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

@hilly: Ja het was een echte verrassing! Erg gezellig en heerlijk om samen even uit te waaien! @ Tijm: wat leuk die foto's te zien!

4:19 p.m.  
Blogger dagmar said...

Wat een mooie manier om bij elkaar te zijn!
Ik ga vrijdag naar Terschelling en ik neem express alleen patronen mee en geen wol. Tante Lies here I come!
Groetjes Dagmar

7:10 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Dit is leuk, meestal zien we een voet met een halve sok die er aan groeit, nu zijn we bij de basis...
Prachtige sokkenwol met een zeeluchtje.

7:55 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Je kunt de zee gewoon ruiken en wat goed dat je dit doet!
En die Tante Lies is vast heel erg leuk :-)

8:24 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Oh wat een gezellige verrassing. Lekker nieuwe dingen maken, mooi hoor!

10:15 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Klinkt als een goede dag! Fijn dat je op zo'n dag ook nog mooi garen kunt voelen en kopen! Marijgje

8:37 a.m.  

Een reactie posten

<< Home