vrijdag, juli 18, 2008

Goed voorbeeld..............

In alle drukte had ik geen zin om liggende breiwerken te pakken. Daar moet ik teveel mijn hoofd bij gebruiken en dat wil ik nu even niet. Dus een brainless werkje zou wel lekker zijn.
Laat zij nou net het goede voorbeeld geven!!
Dus aan de slag met een bolletje sokkengaren wat ik al lang op voorraad had. En inderdaad, wat een zalig werkje voor tussendoor. Voordat ik het wist waren de sloffen klaar en was mijn hoofd weer wat helderder en mijn lijf weer wat fitter.
Helaas, het zijn sloffen die door middel van uitrekken goed moeten gaan passen, maar die van mij waren toch echt te klein. Ik kon trekken wat ik wou, maar passen.........NEE.
Niet erg, ze hebben hun doel bereikt, namelijk weer even wat lekkerder in mijn vel komen te zitten en mijn dochter offert zich wel op om ze te dragen.
Volgende keer als ik weer zo'n werkje kan gebruiken, zal ik dikker garen en dikkere pennen gebruiken. Komt er vast nog wel eens een passend paar voor mij uit.

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat een fijne dochter heb je toch ook, dat ze zich zomaar wil opofferen! ;)

Fijn dat het nu weer wat helderder in je hoofd is!!

5:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Je hebt in ieder geval aan een heerlijk ontspannend breiwerkje kunnen werken, en ik kan me niet voorstellen dat je dochter het erg vindt om zich op te offeren.

5:24 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik zeg het zo vaak: Breien is het nieuwe yoga!

9:20 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

toch zijn ze leuk! goed voorbeeld, misschien doe ik ze ook nog wel (al was ik van plan om iets te vilten).

10:20 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Echt jammer dat ze je niet passen, maar gelukkig is er dus altijd wel een vrijwilliger. Ze zijn echt leuk!

7:05 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Kom net bij een log vandaan waar deze sloffen ook stonden!! zo Leuk!!! Nee ik ben behoorlijk van de brei af en ga het ook niet maken maar geniet van deze dingen om te zien!! Wat zijn ze leuk!!

Toch nog een paar op dikkere pennen maken!!
;o)

8:43 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een super leuke sloffen! Jammer dat ze niet passen, maar het is wat je zegt, ze hebben hun doel gediend.

11:05 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ai, ik loop een beetje achter met lezen op je blog...

Jammer dat de slofjes je niet passen, gelukkig dat je iemand gevonden hebt om ze te dragen.

7:23 a.m.  
Blogger Irma said...

Hier ook nog genoeg restjes om het ook ens te proberen te maken

9:16 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuk, ik heb het patroon meteen opgeslagen. Daar heb ik nog wel een wolletje voor. Dank je wel.

7:21 a.m.  

Een reactie posten

<< Home