donderdag, september 20, 2007

It wasn't me........

Bedankt iedereen, voor de hulp bij de vertaling!
Naar nu blijkt, was het niet zozeer de vertaling waar ik in vast liep, maar de uitleg over het minderen. Volgens meerdere mensen (waaronder een vertaalster Engels-Nederlands en een 'Fries om utens'), stond deze beschrijving er wel heel ingewikkeld.
Maar ik ben er uit, dankzij jullie allemaal!!!!!! En ga nu verder.

Thanks everybody for your help with the translation.
Now I know it wasn't my English that was bad, but the pattern. The explination is very difficult. But thanks to you all, I can go on.

Zijn er meer mensen die zo genoten hebben van het breien van de Mystery stola 3??
Er start in oktober weer iets soortgelijks, ook met kraaltjes!!
Ik doe mee........wie nog meer??

Did you enjoy making the Mystery stole 3??
In October starts a new mystery, also with beans.
I want to make it......................who else??

13 Comments:

Blogger Ammerins said...

Het is dus toch gelukt?
Ik ga ook meedoen!

9:42 a.m.  
Blogger Rineke said...

hoi, ben je er nu dus echt uit en heb je niet meer hulp nodig zoals je op mijn blog schreef? Geef anders nog een gilletje.

Nee ik doe niet mee aan de stola want ik ben niet zo'n stolatype. Verzint iemand es een 'secret hat'?

9:58 a.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Ik doe ook mee, ik was zo onder de indruk van jullie mystery stoles!

10:52 a.m.  
Blogger José said...

Ik doe niet mee, want ik heb net een andere grote gaatjeslap opgezet. Bovendien bereid ik een workshop (of twee) voor, voor de S'nB-dag en heb ik nog wel e.e.a. onderhanden.
Er komt vast nog wel eens een KAL ;-)

Ik kijk natuurlijk wel af en toe hier wat je doet!

3:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

nou ik ga er voor weet niet of ik t red met de vertaling maar er zijn er altijd die willen helpen toch?
marjolein

3:44 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik ga ook meedoen.
ondanks dat ik niet echt een stoladrager ben, maar de vorige was zo mooi....ik ga het gewoon proberen!

4:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Het is jullie gelukt dus!!!
Goed zo...

Ik doe niet mee maar volg je wel hoor Tijm!!!

4:14 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik doe niet mee. Ik heb de dag nog steeds niet weten uit te rekken, hij blijft maar 24 uur...

10:08 p.m.  
Blogger Unknown said...

Hee Tijm,
ik doe mee. Maar: je weet het inmiddels, als ik halverwege denk: dit gaat em niet worden: dan haak ik af. Maar nu beslist nog niet, ik ben heel benieuwd!

10:57 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

net wat ik nodig heb, een nieuw project. Ik twijfel heel erg, ik heb nog zoveel liggen wat ook af moet. De MS3 was erg mooi, ik heb gelijk zulk garen nu ook, dus die stap is al genomen.
Ik wens je alvast suxxes.

4:44 p.m.  
Blogger Emmy said...

er liggen veel projecten maar ik ga hier toch aan mee doen ik vond je stola heel erg mooi en een vriendin van me heeft hem ook gemaakt echt een plaatje

3:53 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooi dat je eruit bent met het patroon. Is het toevallig dat lieve vestje met het witte randje? Dat staat ook op mijn verlanglijst.

9:26 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hé,

Heb me ook ingeschreven maar weet nog niet of ik tegelijkertijd meebrei, heb dan in ieder geval het patroon, MS3 ook niet af en zo ligt er nog errug veel!!

Tot morgen!

groetjes marion

1:51 p.m.  

Een reactie posten

<< Home