dinsdag, september 19, 2006

Mijn zoon

Mijn zoon is al jaren actief op internet.
Als klein jongetje fietste hij naar de biblotheek omdat wij geen computer hadden. Hij heeft het gebruik van de computer en het werken op internet zelf helemaal uitgezocht en was al snel een vraagbaak voor vele mensen.
Toen hij ouder werd, kwam het ondernemersbloed boven. Hij ging als 12 jarige beleggen en begon een eigen internetbedrijf.
Inmiddels is hij 19 jaar, heeft een goed lopend internetbedrijf (zie laatste tijdschrift van Garp) heeft veel conecties in deze wereld en wordt steeds bekender.
Niet alleen is hij erg getalenteerd, maar hij is ook sociaal en gezellig.
Tot mijn grote verrassing vond ik net een bericht op zijn log en deze gaat over mij!!!!
Omdat hij heel veel weet over alles op internet en over bloggen, marketing, branding en zo was ik zeer vereerd met zijn bericht en zijn complimenten over mijn blog.

Lieverd, Hartelijk dank!!!!!!

15 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mooi stuk, vooral om het van beide kanten te lezen!

3:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Fijn als het je kinderen goed gaat, jou zoon heeft 'het' gat in de markt ontdekt!!

En handig voor ons computerende kinderen. Waar kan ik zijn reactie zien (lief) of is dat prive ???

4:48 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

O, ik lees weer te snel, even lezen hoor !!! :-)).

4:49 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat ontzettend lief hé??!!
Kinderen kunnen je echt onverwacht laten blozen! Super!!

Wat een reacties zal hij krijgen zeg van die kakelende vrouwen!!!
hihihi

5:50 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuk om te lezen, het stukje van je zoon. Ik zal ook proberen zijn adviezen op te volgen.
Nog leuker was het om je verzamelmappen om te zien. En ook heelherkenbaar alles

6:04 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hoi hoi!!
Leuk stukje, mam!!!
en die van mijn broer ook!!
wordt er ook nog wat over mij verteld? of val ik er weer buiten ;)

6:58 p.m.  
Blogger José said...

O-oh, ik lees net bij je zoon dat ik veel te weinig post. Zeker te druk met kakelen ;-)
Leuk hoor, zo'n complimenteus stukje van een deskundige. Mijn IT-kroost is nogal anti-blog, dus ik krijg dat niet :-(
Gelukkig krijg ik het wel van mijn niche-genoten. (Morgen maar weer eens een eigen postje doen, dus!)

Trouwens, hij heeft gelijk; ik lees ook bijna dagelijks en met plezier wat je geschreven hebt.

8:41 p.m.  
Blogger Unknown said...

Hij heeft gelijk, en jij ook, je hebt een lieve zoon (en een slimme volgens mij). Nu maar hopen dat die van mij dat ook zal worden (hij is nu 3,5)...

9:29 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nadat mijn eerste bericht naar je zoon weg was nog een tweede geplaatst maar ook >>>> foetsie!!!
Ik doe iets fout, in ieder geval de COMPLIMENTEN voor wat hij doet/ is en kan !!!

Nu ben ik het steriotype "kakel' in zijn ogen. Een loggende OMA :-))).

10:44 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een mooi compliment van je zoon!! Maar hij heeft gelijk. Je log is altijd informatief en plezierig om te lezen. Lezen doe ik bijna dagelijks, schrijven als ik tijd en zin heb. Veel succes verder met je log en hoop er nog vaak te komen.

12:02 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Tijm,
Ik KON 't niet laten, en heb tegen je zoon "gekakeld"...
:o)
Doordat ik zoveel handwerkblogs bezoek, méér dan je zoonlief waarschijnlijk wéét dat er bestaan, nl. honderden, zo het inmiddels niet duizenden(...!) zullen zijn, laat ik niet overal m'n reactie achter, maar lezen doe ik "je" wel hoor.
:o)
Tóóóóóóók, tóóóóóóók, tóóóóóóóóók...
Zó, dat zal 'm leren om noooooooiiiiiit meer te zeggen dat wij vrouwen "kakelen"!!!
LOL
;o)

1:29 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

OOO, als 'tante' Juul ons al verdedigd heeft zit het wel goed :-))).

8:21 a.m.  
Blogger Irma said...

En ook nog een leuke foto van je zoon verderop in zijn blog!
Smart and goodlooking!

9:39 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Erg leuk om beide logs te lezen. Jij hebt een erg leuke blog die ik met heel veel plezier lees. Elke dag weer!

10:32 a.m.  
Blogger Rineke said...

ha ik heb ook maar even wat gekakeld bij jelmer. Leuk zo'n post! Mijn kinderen zijn nog te klein om zoiets te doen maar ik kan me levendig voorstellen dat je een paar centimeter gegroeid ben ervan (in de hoogte dan he?).
groetjes!

8:31 p.m.  

Een reactie posten

<< Home