donderdag, september 14, 2006

Boeken

Via Bol heb ik twee boeken van Nancy Bush bestelt. Ze zijn gister gearriveerd en zijn prachtig en inspirerend. Ik wil ook graag haar nieuwste kopen, maar als ik de titel invoer op de site van onze boekhandel in de stad komt haar iets oudere boek op het scherm te staan, omdat beide boeken dezelfde hoofdtitel hebben.

Vandaag is mijn vriendin Marijgje op het vliegtuig gestapt om zes dagen te verblijven in Estland. Heel bijzonder. Ze gaat ook voor mij kijken naar bijzondere garens en aanverwante artikelen voor handwerken. Ik ben benieuwd waar ze mee thuis komt.

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

super die boeken.
ze staan ook op mijn lijstje, tenminste.. 1 wil ik er hebben.
maar dat moet nog maar even wachten.
eerst wil ik nieuwe sokkenwol kopen bij wolhalla:p
niet te veel breien hoor, uit je nieuwe boeken.
eerst maar eens genieten van het kijken en bladeren:)

8:23 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Prachtige boeken waar je voorlopig niet op uitgekeken zult zijn.

11:11 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooi boeken, zo wie zo veel kijkplezier en dan bedenken wat je gaat maken etc.
Heb jij geen moeite met de Engelse beschrijving van de patronen, ik kom er niet uit.

11:15 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooie boeken...eerst lekker met koffie of thee lezen!! Bedenken wat je allemaal wil gaan maken en lekker geen rekening houden met 2 handen of de tijd. Heerlijk!!

11:17 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heerlijk: eerst lekker bladeren in de mooie boeken en dan rustig bedenken welk patroon je eruit gaat maken.

6:56 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

boeken,bakken,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
help.......

7:03 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Fout Tijm-man, dit wordt een extra plank, boekenplank, of gelijk een kastje erbij, de winter is nog niet om :-))). Het is herfst he, "hamstertijd" !!!!

8:16 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

toe maar, wat een verwennerij!

9:28 a.m.  

Een reactie posten

<< Home