zondag, september 10, 2006

Oeps.......................

........................ ben ik toch weer voor de bijl gegaan!
Ik zou zo NIET naar de open dagen van het Atelier en verteltheater Niels Holgersson, omdat ik de laatste tijd zo zalig aan het breien ben en geen tijd heb om andere dingen op te pakken.
En ik zou NIET omdat ik nog zoveel materiaal, patronen, pakketjes, popjes heb liggen die ook wel eens aan de beurt willen komen.
Maar gister werd ik zo onrustig en wist niet wat het was, kon mijn draai niet vinden, zelfs niet in het breien en ook niet in de tuin. De 'Nielskoorts' had toch toegeslagen en er was geen houden meer aan.
Samen met mijn moeder, zusje, haar dochter en vriendin van haar zoon, zijn we er heen gegaan. Als een warme deken op een koude winteravond, zo omhult het gebeuren je. Zoveel moois gezien, zo'n gezellige sfeer, zo prettig en handig ingericht en vriendelijke medewerkers die klaar voor iedereen staan. Echt een aanrader voor wie nog niet verslaafd is!
Uiteindelijk toch weer met een tas vol thuisgkomen. Maar daarin ook echte Franse Landwol om beenwarmers van te breien.
Ook al wordt het de komende dagen weer wat zomer, de seizoentafel gaat nu definitief naar de herfst.

7 Comments:

Blogger José said...

Ja, je lijdt wat af, met zo'n veslaving ;-)
Wat een vrolijke site heeft Niels, en wat heb je weer lekker(e) knutsels in voorraad voor de langere avonden straks!

9:47 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

gelukkig is het voor mij te ver weg, om al die aantrekkelijkheden aan te schaffen.
Maar voor jou heerlijk toch, zo'n voorraadje.
Gaat Tijnman nu een extra doos voor je halen?

Ahhh, SPINNEN!!!

Leuke beenwarmers, maar ik zou niet zo met je voeten gaan lopen als ik jou was, dan kom je niet ver :-)).

10:15 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuk...van alles aangeschaft!!

Is het alweer duidelijk hoe het komt dat ik paranormaal ben??? :o)

Maar waarom moeten die vieze zwarte dingen er nou bij liggen??? Gatsie!!!

Gelukkig zit Niels niet bij mij in de buurt!!

11:05 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Beenwarmers... met teenslippers!
Daar zet ik mijn vraagtekens bij!:)

4:43 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Naar Niels moet ik nog steeds eens heen. Voor mij niet eens zo ver weg, maar bij mij in de buurt zit atelier Poppejans en daar kun je ook alles kopen wat met vilt en poppen te maken heeft. Ik kan me je onrust wel begrijpen hoor! Herkenbaar!!! enne.... ook ik heb verschillende pakketjes liggen hier!

11:14 p.m.  
Blogger Irma said...

mooie spulletjes

1:27 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heerlijk zo'n uitje!
:o)

12:13 a.m.  

Een reactie posten

<< Home