zaterdag, september 02, 2006

Zakje?


Gisteravond nog lang aan het werk geweest want het is toch altijd meer werktijd dan ik van te voren inschat.
Het is een zakje geworden met een verrassing van binnen.









Als je het zakje open maakt en de de bovenste rand omkrult ontstaat er een wiegje (compleet met matrasje, kussentje, dekentje en kapje). Ik heb er een Mini Baby Born er ingelegd. Ik wist niet dat dat bestond maar dit popje past er prima in.
Het patroon vond ik jaren geleden in een stapel HzG van mijn Tante B. (de tante van de breirol van mijn Oma) die ik even mocht lenen om te bekijken. Ik heb toen patronen en artikelen die ik interessant vond gekopieerd waaronder dit patroon uit het eerste nummer van 1993

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Oh wat schattig zeg!!! Wat zal ze er blij mee zijn!!! Het lijkt wel speciaal gemaakt voor deze baby born... Had wel iets van een tasje verwacht maar dat het een compleet reiswiegje is... Erg leuk!!

8:35 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

OOOO, dit vind ik echt heel erg leuk, had ik nooit verwacht. (dacht aan een mutsje met dakje of zo, maar kon de rondbrei pen aan de zijkant niet verklaren,hi,hi). Je bent wel razend snel hoor!!

Heel eigen origeneel cadeautje zo, hoe groot/klein is zo'n mini born.
Weet je het nr. van de HzG., ga ik even kijken:-))).

11:32 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dit had ik totaal niet verwacht. Enig!!! Wat zal je nichtje er blij mee zijn.
En in een rap tempo gemaakt!
Een fijne verjaardag!

12:28 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat ontzettend leuk wiegje, wat heerlijk om dat te geven en een verrassing om te mogen ontvangen.Zo knus!
Ben benieuwd naar haar reactie!

1:02 p.m.  
Blogger Unknown said...

Wat een lief kadootje!

2:33 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

...en ons nichtje vond hem prachtig!

5:01 p.m.  
Blogger astridpersons said...

prachtig! wat een fantastisch kado.
Zeg, die tante van je...heeft die niet meer moois?

5:17 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Tijm,
Grappig, ik heb deze wiegjes ook al diverse malen gebreid. Tot nu toe heb ik er hele kleine popjes van 'Bibi' bijgemaakt. Maar de babyborn is ook leuk. Ik ben momenteel bezig er twee te maken voor mijn nichtjes...voor december.

1:19 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Het wiegje staat in de HzG nr 1 1998.

10:12 a.m.  
Blogger fam Sollie said...

O, wat schattig!
Ik had ook niet gelijk een wiegje verwacht, erg leuk..

groetjes Lucie

10:46 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Verassend èn leuk!
Wat schattig hè, die was ik helemaal vergeten!
Nou moet ik 't patroon ook weer gaan opzoeken...
:o)

12:01 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

wie o wie kan mij aan het patroontje helpen ik vind het ook een heel leuk wiegje/bedje met dekentje en kussentje dank u wel. jenny van eden

12:03 p.m.  
Blogger Ellen said...

Wat ontzettend mooi, mag ik het patroon? Dan maak ik het voor mijn kleine nichtje.

Groet Elen

8:46 p.m.  

Een reactie posten

<< Home