vrijdag, september 01, 2006

Bijna weekend

Allereerst wil ik jullie wijzen op het project wat Froukje aan het maken is. Ik ben erg onder de indruk ervan.

Mijn sokken vorderen gestaag. Op mijn werk heb ik weinig pauze maar als ik het heb pak ik ze er wel even bij, wat veel bijzondere reacties geeft.
Het kado voor mijn nichtje moet vandaag klaar zijn, dus daar ga ik vanmiddag na mijn werk mee verder.

Verder vind ik het heel bijzonder hoe iedereen zo lief, gezellig, motiverend en ondersteunend naar elkaar is op de blogs en bij de reacties. Het is een bijzonder gevoel om via zoiets kils als internet toch verbonden te zijn met elkaar en je een beetje in een veilig, warm coconnetje te voelen met gelijk gestemden.

11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

WELKOM in the house dear :-))).
Inderdaad een 'warme' ervaring internetten, ik doe het ook pas een half jaartje. Veel geleerd, gezien, gehoord en gedeeld!!!

Ha, de sokken vorderen al snel, zie veel sokken langs komen de laatste dagen, lekker hoor!!
Deze kleuren zijn ook weer zo leuk.

Had pas al even bij Froukje gelezen, heel mooi en byzonder project.

8:59 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat ik ook zo bijzonder vind aan de blogs welke ik lees, is de leeftijd van de maaksters. Sommigen zijn van de generatie van geen computer, maar hebben in korte tijd dit ingehaald en prachtige blogs ontwikkelt! Oma's die als ware internetkunstenaar zich op het WWW begeven.
Ik voel me dan een broekje (ben 42) niet qua leeftijd maar qua weinig ervaring in deze wereld.

10:10 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Sinds enige tijd ben ik ook besmet met het web-loggen. Heel verbazingwekkend dat een kil en koel gegeven als het internet zo hartelijke en warm kan zijn!!!
het is elke keer weer leuk om de warme reacties van andere te lezen.

Mooi hoor die sokken..de kleur is erg leuk. Het eind is weer in zicht. Op naar het volgende paar!!

10:46 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hi,hi, deze oma (52) vind het nog wel een hele klus achter de PC. Gelukkig heb ik nog 3 tieners in huis die mij aardig op weg helpen. Mijn zoon van 13 geeft mij les, kan je nagaan.
Maar een jaar geleden moest ik er nog niets van weten, dus het gaat vooruit.

Heee, in de pauze moet je toch breien.?? (psst paars!!??));-)))).

11:08 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Het paarse breien is al klaar. Nu in elkaar zetten en afwerken.
Maar Marian'ne M heb je 2 namen? Ik zie nu ook Mollmarinanne staan? Spannend! Wat is het verhaal er achter?

11:28 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zo zie je maar weer hoe snel je ingeburgerd bent met het intermet!
En al die warme reacties zijn onmisbaar!
Ik ben benieuwd naar het paarse cadeautje! Dat zal zeker heel blits zijn!

11:35 a.m.  
Blogger astridpersons said...

ja, dat verbaasde mij ook: dat iedereen zo lekker positief is naar elkaar. Is net wat ik nodig heb als ik een werkstuk klaar heb, dat iedereen zegt: oooh wat mooi!!
fantastisch toch dat je van "vreemden" dat soort complimenten krijgt! Je krijgt al rare opmerkingen en opgetrokken wenkbrauwen genoeg als je eindelijk "uit de kast" komt en zegt dat je een breister bent.

3:28 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Astrid,
daar had ik het net met Marijgje ook over,dat we ons soms wat schamen voor het breien,terwijl we zelf zo blij zijn met deze activiteit omdat hij ons zoveel geeft (ontspanning, plezier, afleiding, troost,inspanning e.d.) Daarom zijn die blogs ook zo waardevol,we worden zo samen sterker en laten zien dat breien iets heel boeiends is.

3:37 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Het "paars" is klaar....
Maar ik zie nog niets!! :o)
Ik ben zo benieuwd naar het paarse...
Kom straks nog wel een keer spieken!!

5:32 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik plats de foto morgen

10:33 p.m.  
Blogger José said...

Ja, heerlijk, die positieve reacties hier. Het ligt ook wel aan ons onderwerp, denk ik. Als je op sommige andere sites ziet hoe mensen elkaar afmaken, dan is het hier echt wollig. Lekker wollig!
En leerzaam he, dat bloggen. niet alleen dat je steeds ideeën opdoet voor weer nieuwe brei-, spin- of weefwerken, maar ik html intussen ook al een heel eind weg, dat had ik (intussen 48) twee jaar geleden niet verwacht!

3:37 p.m.  

Een reactie posten

<< Home