zondag, augustus 27, 2006

Een trui voor de muis

Het pakket voor mijn buurvrouw voor haar kraamtijd vordert gestaag. Gistermiddag heb ik in de zon (!) een truitje gemaakt voor de gekochte knuffel. Dit wordt een kadootje voor de grote zus.

Omdat ik het nog niet onder de knie heb wat foto's plakken in een blog betreft, heb ik er maar 2 berichten van gemaakt. Ik kreeg de volgorde van het proces niet goed en het is nog niet gelukt. Dan ga ik liever nu breien!! Eerst maar eens kijken of patroon 9 van Sampler M al online staat.

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

leuke foto!

7:35 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een geinig truitje en mooie foto's!

11:20 a.m.  
Blogger Rineke said...

hoi tijm, hierheen gesurfd via Froukjes blog (smoekkk!) Leuk idee, een truitje voor een gekochte knuffel maken!
Groetjes Rineke

11:59 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Tijm, wat leuk, en wat snel en handig die je dat!!!! Zo wordt het een heel persoonlijk cadeau.
Het fotograferen gaat je goed af hoor!!!!

6:04 p.m.  
Blogger Unknown said...

lief truitje, en wat lief dat je dat voor je buurvrouw doet!

10:49 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Liiiiiieeeeeeeeefffffffffffffff!
:o)

12:38 a.m.  

Een reactie posten

<< Home