zondag, augustus 20, 2006

Breirol van Beppe en tijdsproblemen


Nu ik meedoe aan de Knitalong van Sampler M krijg ik van diverse kanten inspiratie of andere mooie dingen.
Van mijn tante kreeg ik deze breirol van mijn oma.
Zelf heeft ze geen kinderen en omdat ik veel met breien bezig ben heeft ze hem doorgegeven aan mij. Ik ben er enorm blij mee en zal hem samen inlijsten met de breirol die ik nu aan het maken ben.
Heel bijzonder: uit mezelf begon ik bij Sampler M met 3 steken aan weerskanten in ribbel te breien om omkrullen te voorkomen en dat is door mijn oma ook gedaan. De breedte is precies hetzelfde.
Sommige patronen van Sampler M zitten ook in die van haar. Nu we nog maar bij patroon 8 zijn, verwacht ik dat er wel meer overeenkomende patronen bij zullen zitten.

Ik blijf moeite houden met het bloggen. Het is MOEILIJK!!!
Het lukt me maar niet om meedere foto's in een bericht te krijgen en vaak pakt hij het niet om een foto te plaatsen.
En dan de lay-out van de site.................. ook dat is voor mij een waar doolhof.
Misschien zijn er bloggers die tips voor me hebben.
Het is wat, het gaat om de inhoud maar alles er omheen maakt het moeilijk.
En het kost enorm veel tijd vind ik. Tijd die ik liever spendeer aan breien en de tuin.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Gelukkig, iedereen kan nu een reactie achterlaten op je log! Grappig dat die rol van oma ook met een ribbelsteekje begint!

11:39 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ja,leuk zeg die breirol!!

9:01 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Misschien vind je het nu nog moeilijk het bloggen, maar geloof me, het wordt steeds makkelijker...en heel veel mensen vinden het leuk om je blog te lezen.

8:48 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heel leuk die breirol. Ik heb ook een breirol, afkomstig uit Friesland. Ik heb de indruk dat er in het noorden van het land veel meer breirollen gemaakt zijn en bewaard zijn gebleven dan in het zuiden van het land. Mijn moeder moest haar breiwerk uithalen op school als ze ermee klaar was. Zuinigheid van de nonnen, vermoed ik!

1:11 p.m.  

Een reactie posten

<< Home