zaterdag, augustus 26, 2006

Tweeling sokken

Nu ik ontdekt heb hoeveel moois er te vinden is op het World Wide Web, ben ik vaak op speurtocht. Al linkend van de een naar de ander. De bijzonderse dingen kom je tegen en dan zoek ik alleen nog maar op breien!
Dit voorjaar moest ik voor mijn werk 5 dagen naar Barcelona en kwam een mooie schoenezaak tegen. Het was het merk Camper. Omdat ik niks met merken heb, kende ik het niet, maar ze hebben geweldige schoenen.
Het grappige is dat ze ook tweelingschoenen hebben. Dat zijn een paar schoenen die wel op elkaar lijken maar toch verschillen.
Daar moest ik aan denken toen ik op deze site kwam en die schitterende kousen zag!!! Echt zo mooi en technisch zo geraffineerd. Let vooral ook op de voet hoe prachtige deze in elkaar zit.

Tip: Ik hoor veel mensen zeggen dat ze sokkenbreien leuk vinden maar dan alleen een sok en daarna het zin er af hebben. Door tweelingsokken te breien, dus de ene sok anders te maken dan de andere, blijft het breien spannend.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Tijm, echt gaaf die kousen!

1:18 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heel orgineel die sokken! Zo blijft het breien ook leuk bij de tweede sok.

2:13 p.m.  

Een reactie posten

<< Home