maandag, augustus 21, 2006

Sok in de Noordzee


Vandaag ben ik met mijn jongste dochter en mijn moeder bij mijn broer en gezin op bezoek gegaan. Ze zijn op vakantie in Schoorl en wij wilden hen verrassen en de Noordzee weer eens zien.
Met stromende regen vertrokken we uit Fryslân maar bij de Afsluitdijk klaarde het op en we hebben het verder heel de dag droog gehouden.
Ik ben begonnen aan een nieuw paar sokken. Dit keer met het spiraalpatroon. Hierdoor heb je horizontale strepen door het garen en spiralen door avrechten op de goede kant die er doorheen lopen. Dit patroon loopt ook door op de voet wat een grappig effect geeft.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat een ontzettend leuk patroon...leuke wol ook, jammer dat we niet op kousevoet door het leven stappen, want het is eigenlijk zonde om die sokken in schoenen te verstoppen!

6:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik ga op zoek naar doorzichtige laarsen. Heb ze eens gezien in een sokkenreclame. Lijkt me geweldig om die te dragen met de eigen gemaakte sokken!!

8:58 p.m.  

Een reactie posten

<< Home