zaterdag, augustus 26, 2006

Garen en bamboepennen


Gisteren heb ik op de markt eens rondgekeken bij de enigste garenkraam die er staat. De eigenaar is een hele vriendelijke man die nog echt tijd neemt voor zijn klanten. Hij had veel soorten sokkenwol en ik kon bijna niet kiezen. Gelukkig heeft deze man ook een webwinkel waardoor ik de mogelijkheid krijg om thuis rustig te kijken wat hij heeft en kan ik het eventueel bestellen via internet en dan neemt hij het op vrijdag voor me mee.
Omdat ik in de winkel bekende merken garens koop ben ik benieuwd hoe dit garen breit en uitvalt. Leuk detail, hoe het patroon wordt staat op de wikkel. Uiteindelijk heb ik 2 bollen gekocht. Een geef ik als welkomthuis kadootje aan mijn vriendin Marijgje (waarover later meer).
We kwamen te praat over Stitch 'n Bitch en toen kwam hij trots een foto laten zien. Hij was op TV geweest met een raportage over breiende mannen.
En toen ik thuis kwam lag er post van Wolhalla. Twee set bamboebreipennen voor rondbreien met beertjes als puntbeschermers. Een set als kado voor mijn vriendin Marijgje en de ander voor mezelf. Het ligt nu eerst allemaal mooi te wezen in mijn breihoek want ik heb alweer veel te veel verschillende dingen op de pennen.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Tijm , heerlijke wol, welke neem jij. En waarvoor ga je het gebruiken. Afgelopen week ook de pennetjes + beertjes binnen gekregen. Ook te zien op mijn web-log! Bevalt prima. Veel plezier ermee he!!

8:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

het lijkt of die pennen net iets langer zijn dan die korte pennetjes, of zie ik dat niet goed? Grappige beertjes erop!

9:21 p.m.  

Een reactie posten

<< Home