donderdag, september 07, 2006

Stitch 'n Bitch Fryslân

Het is en feit, de friesche SnB is begonnen!!!
Marijgje en ik hadden al langer het idee om dit op te pakken maar het bleef erbij. De reactie van Froukje Smoekkk gaf ons het laatste zetje. Daarom hebben we haar ook uitgeroepen als erelid van SnB Fryslân.
We waren met z'n tweeën maar het was heel gezellig en we hebben allerelei zaken geregeld zoals hoe er meer publiciteit aan te geven.
Er zouden anders ook 3 andere mensen komen de eerste keer maar ze waren helaas verhinderd.

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik vind het zo'n leuk stoer gegeven, goed dat je het begonnen bent. En je zal zien over een paar maanden groei je uit je locatie!!
OOk in Friesland!!

8:09 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heel veel succes!

11:42 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

mooie foto! leuk dat jullie ermee zijn begonnen!

5:04 p.m.  
Blogger Unknown said...

LEUK! Wij (SnB Rotterdam) waren de eerste keer ook met z'n 2en (en zenuwachtig, kenden elkaar niet), maar nu, dik half jaar later, met zo'n 12 echt komende breisters!

8:43 p.m.  
Blogger Unknown said...

Erelid!!!!!! Jeetje: ik ben nog nooit ergens erelid van geweest! Meiden: meld waar en wanneer jullie bijeenkomen, als ik weer eens in Ljouwert ben kom ik meebreien! en het grappige is: ik ben nog nooit naar Stitch´n Bitch in Haarlem geweest, omdat ik er niet aan denk, niet weet of ik het leuk vind, het veel te druk heb: en zo voorts met de magere excuses....(maar als erelid van Fryslan moet ik me nu echt gaan presenteren, geloof ik!)

8:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuk dat jullie begonnen zijn. Leeuwarden is wat uit de route voor mij. Ik hoop dar er in de nooroostpolder ook iemand is die dit zou willen! Veel succes jullie en laat horen hoe het verder gaat.

10:27 p.m.  
Blogger Irma said...

Hartststikke leuk. Veel succes!

11:09 a.m.  
Blogger astridpersons said...

gefeliciteerd!
ziet er lekker ontspannen uit op dat friese terras.
afdeling snb breda

5:17 p.m.  
Blogger José said...

Gefeliciteerd met jullie nieuwe groep(je)! Heerlijk he, dat samen breien. (Hoera, ik mag dinsdag weer: dan gaat SnB Tilburg openbaar ;-) )

7:07 p.m.  

Een reactie posten

<< Home