zondag, september 03, 2006

'Vallende' blaadjes en vlechtwerk

Doordat ik patroon 9 van Sampler M al snel klaar had, was de verbeterde versie te laat om toe te passen. Toch beviel me dit niet.
Toen ik gisteren zou beginnen met patroon 10 heb ik toch eerst de 'blaadjes' uitgehaald en overnieuw gebreid (en wat heb ik een hekel aan uithalen!).
Het vlechtwerk werd daardoor pas vandaag gebreid. Nu ben ik blij dat ik het toch zo gedaan heb, want de blaadjes zijn nu leuker en anders was ik me toch blijven ergeren aan het feit dat ik niet versie 2 gemaakt had.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Weer een leuk patroontje, ik wacht tegenwoordig altijd even af of er geen verbeterde versie komt.

Leuk project he, dat we met zovelen met deze oude patronen bezig zijn.

11:47 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Prachtig, over een week of wat hoop ik ook zo ver te zijn, wat dat betreft is het niet vervelend achteraan te hobbelen, kan ik gelijk de verbeterde versies gebruiken.

3:43 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik ook...ik kijk eerst alle logjes na op zoek naar goede ideeen!! Slim Hé!!

9:59 p.m.  

Een reactie posten

<< Home