dinsdag, september 05, 2006

Het normale leven

De kinderen zijn gister weer naar school gegaan. Lesrooster halen, inleiding van de leraren luisteren. Vandaag begint het normale schoolleven weer voor hen en voor mij als moeder dus ook.

Deze tas had ik een tijd geleden al gevilt maar hij lag er nog steeds. Tijdens het opruimen kwam ik hem weer tegen en heb ik hem meer vooraan gelegd bij de 'nog af te maken werken' . Ik wil de voorkant versieren met kraaltjes en boruren met spiralen. Materialen en technieken die ik veel gebruik op mijn viltwerk.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mooi zeg! Is dat mohair, die krulletjes?

7:36 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat mooi...Veel plezier met het afmaken!!!

8:50 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien.
Ik ben op het moment in de ban van kralen voor een project. Overal op zoek naar mooie kralen :-)).
Bij de piraaltjes heb ik nog geen beeld, maar jou kennende (beetje) zal het niet lang duren voor dat wij het resultaat zullen zien.

9:28 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Tijm, ik vind de tas nu zo mooi door de eenvoud. Weet je wel zeker dat je hem wil versieren?

1:00 p.m.  
Blogger Irma said...

Hij is zo zooo mooi. Ik ben het met berthi eens: zou je 'm wel versieren?

5:04 p.m.  

Een reactie posten

<< Home