zaterdag, september 09, 2006

Weekend, jaywalker sok, kettingbrief........

Weekend en het wordt mooi weer!!! Dus ik zal veel te vinden zijn op de tuin. Lekker genieten van de zon, de najaarsgeuren, al de oogst die de tuin me gegeven heeft en het hout wat mijn man en mijn vader deze week gehakt hebben. Zitten we deze winter ook weer warm.

De zigzagsok/jaywalker vordert gestaag. Het patroon is leuk maar zoals verwacht (na al de reacties) hij zit wel krap.
Ik pas de sok wel maar ik denk toch dat hij naar een van mijn dochters gaat en dat ik later met een andere wol het nog eens ga proberen en dan met meer steken. Eigenwijs kun je het noemen, maar ik WIL proberen een passend paar voor mezelf te krijgen.

De kettingbrief uit het vorige bericht wil ik graag sturen naar mijn zusje.

Ja, en het plaatje? Ik hou nu eenmaal van een foto bij de tekst. Ben vooral visueel beeldend ingesteld en heb zelf behoefte aan beeld bij woorden. Zal de dyslectie zijn.
Dit garen komt uit Schiermonnikoog en had ik nog liggen. Handgeverfd en handgesponnen en ik wil er een muts van maken. Maar nu eerst die ...... zigzagsokken.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Een warme kleur. Doet me direct aan de herfst denken.
Ik zie je bij wijze van spreken al rond lopen met een artistieke muts. Jammer dat ik geen mutsenhoofd heb!

8:20 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hi Tijm :-))))).
Fijne zonnige dag, ik ga lekker buiten breien !!!!

Ik ben ook een 'plaatjesmens', zeg ik altijd. Kijken is leren.
Geen mutsen mens, maar als het koud is hebben we allemaal een mutsenhoofd!!!

mooie, fleurige wol.

10:26 a.m.  
Blogger Unknown said...

Mooie wol! Ook leuk voor een tas(je). En ook al is het weer warm, de herfst is voor mij echt begonnen. Het ruikt anders buiten.

9:02 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooie warme kleur.
Het doet me aan vroeger denken die strengen!! Samen met je moeder op de bank bolletjes draaien..
Het is even nog geen mutsenweer maar dat is het snel genoeg.

Ook wat leuks gekocht??
Bij Niels Holgerson??

11:47 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Tijm, heel goed om de moed niet op te geven met je jaywalker. Ik ga er ook nog een keer mee aan de slag. Ik kan niet uitstaan dat het me niet goed lukt, maar het zal eens een keer lukken!!!
Groetjes Marijna

11:08 p.m.  

Een reactie posten

<< Home