dinsdag, september 19, 2006

Wie wat bewaart ...............

Regelmatig kom ik op blogs van mensen die naast breien ook graag borduren. Een ervan, namelijk Berthi (met een prachtig blog) heeft het leuke plan opgevat om met elkaar het ABC te borduren, ieder op zijn of haar eigen wijze. Het lijkt me heel leuk om mee te doen maar ik doe al zoveel en er blijft al zoveel liggen waar ik niet aan toe kom. Dus heb ik helaas het (verstandige ?) besluit genomen om niet mee te doen.

Gister had ik een echte klussen dag en was ik vanalles aan het nakijken en aan het opruimen. Ook mijn mappen waarin ik vanalles bewaar. En zowaar, ik heb prachtige ABC patronen bewaard uit oude Ariadnes!! Zo mooi!!!
Met jeukende vingers en pijn in mijn hart heb ik er naar gekeken en ze toen weer dicht gedaan en op de plank gezet.
Wie weet,voor later?

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

MOOIE alfabetten!!!!! Juul zegt altijd : "In je eigen spullen zoeken is een feestje" Je vind altijd mooie dingen terug waar je het bestaan niet meer van af wist!!!

Er zijn ook hele kleine lieve Alfabetjes hoor. (snel klaar) Kijk eens op de Sajou site!!!! Bij mij staat ook een kleintje.

7:28 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Super om zo heerlijk tussen je eigen spulletjes te rommelen...

De patronen zijn erg mooi!!

Ik heb me ook opgegeven bij Berthi en maak een klein ABCtje....

Psssttt....Je zus kan al zo meedoen!! Die heeft al wat klaar, zag ik net... :o)

8:34 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

prachtige patronen! leuk dat je die op je log zet.

3:01 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Tijm, zo vergaat het mij nou ook zo vaak. Loop snel warm voor iets leuks te maken, maar ja de tijd hé!Dus moet ik vaak verstandig zijn en keuzes maken. Ook het ABC bij Berthi kriebelde bij mij, maar heb het ook niet gedaan. Jamm,er, maar ja.....

12:05 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een prachtige alfabetten!
Weet je zeker dat je niet meedoet met het Abc?
Zo niet, dan misschien volgend jaar met een nieuw project waar we een heel jaar voor uit willen trekken.

1:02 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

* kijkt onschuldig fluitend in de lucht of de herfstblaadjes al willen vallen *

Pssst, als je deze echt mooi vindt, en ze zijn IMHO prachtig...
is ons ABC project de kans om ze in een sneltreinvaart af te maken...
Laat al je andere werken even liggen...
;o)

1:20 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hele mooie alfabetten. Ik moest van mezelf ook wijs zijn en niet meedoen.

9:29 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wauw! Dat ga ik ook eens doen: in mijn eigen ouwe spullen kijken.

4:30 p.m.  
Blogger Unknown said...

Oh wat een mooi alfabetten :) Zo'n map lijkt me heerlijk.

10:30 a.m.  

Een reactie posten

<< Home