maandag, september 18, 2006

Herfst kleuren

Op mijn vrije dag ga ik meestal extra lang naar de tuin. Maar omdat het nu zo bewolkt is en ik in huis genoeg leuke klussen heb te doen, ben ik daar mee bezig.
Het herfstgevoel mag van mij nu ook weer in het interieur terug komen, vandaar dat ik de rode kussens weer op de bank heb gelegd.

Een van de kussenslopen heb ik zelf gebreid. Ik heb dit gedaan met resten garens.Ik maakte zelf een draad door 5 garens samen te voegen en op dikke pennen tricot te breien. Door steeds een van de garens te vervangen door een ander garen verspringt het effect steeds een beetje. Je kunt hier leuk mee spelen/ experimenteren en zo veel verschillende effecten krijgen. Ik heb het nu alleen bij rood tinten gehouden, maar het is ook leuk om het met diverse kleuren te doen. Een spencer in witten hangt in mijn kast.

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Inderdaad heel leuk effect. Herfst kleuren zijn prachtig, wanneer ik de kleuren van de bomen zie veranderen pak ik mijn borduurwerk in herfst tinten.
Maar ja dit jaar ben ik aan het breien en nog geen wol in die kleuren :-)).

Fijne produktieve dag !!!!!

1:09 p.m.  
Blogger Unknown said...

Mooi! En de herfst is mijn favoriete jaargetijde. Heerlijk

2:08 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooie, warme kleuren.
De lente en de herfst zijn mijn favoriete jaargetijden.

2:23 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

leuk!

8:18 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooi, die herfsttinten.. bij mij thuis komen ook de herfsttinten in de kamer....heerlijke warme kleuren!! Kijk vaak op je log...leuk toch dat we vanalles met elkaar delen!! Zie vaak goede ideeen bij jou...heerlijk!!

8:58 p.m.  
Blogger Judith said...

Oh jeetje, ik ben nog helemáál niet klaar voor de herfst. Ik geniet enorm van het geweldige weer de afgelopen dagen. Ik slurp alle zon in me op, zodat ik de (voor mij vaak wat moeizame) herfst en winter doorkan. Dus wat mij betreft mag het dit weer blijven tot aan april :o)

Doeg,
Judith

11:15 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

mooie herfst kleuren. Leuk idee om verschillende garens samen te voegen.

12:04 a.m.  

Een reactie posten

<< Home