zaterdag, september 16, 2006

Kraampakket

De tijd begint te dringen. De buurvrouw loopt op het laatst. Omdat ik voor haar toekomstige kind een paar slofjes gebreid heb, maak ik ook even snel een paar sokjes voor het buurmeisje.
En nu maar hopen dat ze op tijd klaar zijn.

Het kraampakket bestaat uit 14 kadootjes, die per 2 bij elkaar horen zodat er voor 7 dagen kadootjes zijn. Een kadootje voor de nieuwe baby en de ouders en een voor 'de grote zus'. Ik probeer dat de kadootjes die samen gegeven worden enigsinds bij elkaar horen, zoals voor beide een mutsje of in dit geval slofjes en sokken.

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Heel erg leuk, Tijm. Zo'n kraampakket wordt altijd met zoveel dank in ontvangst genomen!!

Leuk dat je ook aan het zusje denkt!!

8:31 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Precies wat Wilma zegt, en heel persoonlijk en origineel.

Heb je je breirol nog uitgehaald ?

12:37 p.m.  
Blogger Unknown said...

Dat is lief, het is heerlijk om zoiets te krijgen! Helemaal als iemand het zelf maakt.

1:35 p.m.  
Blogger Unknown said...

Maak je nog een foto van 'alles bij elkaar'? Dat vind ik altijd zo'n leuk gezicht, dan kun je plaatsvervangend meegenieten...

5:42 p.m.  
Blogger Unknown said...

Oh Tijm: met jouw nieuwsgierigheid naar engels schrijven moet je beslist even naar het commentaar van Marcia op mijn log kijken. Ze probeert het in het nederlands, en dat blijkt ook best moeilijk...

5:44 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat geweldig dat je al die cadeautjes maakt. Het zal zeker een succes zijn!

10:30 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat lief van je!
:o)

1:39 a.m.  

Een reactie posten

<< Home