maandag, augustus 22, 2011

Jubileum

In de drukte van alle dag ben ik iets vergeten. Niet dat het van levensbelang is, maar ik vind het wel een vermelding waard en ben er ook wel trots op. Door de diverse jubileums (SnB Fryslân bijna 5 jaar, blog van Berthi al 6 jaar) werd ik er opeens aan herinnerd. Ik was het vergeten, stond er niet bij stil, ben meer een type van vooruit kijken en leven op het moment. Maar bij deze wil ik bekend maken dat dit blog al 5 jaar bestaat !!!! Wie had dat kunnen denken? Ik niet in elk geval.
Vergeet me nietjes omdat heel veel mensen niet vergaten om een reactie achter te laten, wat zo leuk is om te lezen. Hartelijk dank daarvoor lieve volgers van het blog!!!
Vergeet me nietjes om vooral niet te vergeten hoe fijn het is om mijn passie te delen met anderen.
Vergeet me nietjes om vooral hier mee door te gaan.

Dat ik nog heel veel jaren, in gezondheid me kan storten op mijn passies handwerken en tuinieren.




14 Comments:

Anonymous Tijmman said...

Joepie Xxx

7:11 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Oh,5 jaar!
Van harte gefeliciteerd en dat je er nog maar veel genoegen uit mag halen om ons nog jaren te verblijden met jouw blog! Ik ben een trouwe volger, dikke kus, Marijgje

8:20 a.m.  
Blogger Gabi said...

Het 1ste lustrum. dat mag je idd niet ongemerkt voorbij laten glippen. Ik hoop dat je nog minimaal 5 jaar doorgaat. Gabi

10:05 a.m.  
Blogger Overstap said...

Dikke kus voor je XXX

2:50 p.m.  
Blogger Jonneke said...

Hieperdepiep!
Van harte gefeliciteerd!
En ga nog maar lekker lang door met je gezellige blog!
Groetjes, Jonneke

3:48 p.m.  
Blogger Unknown said...

Hieperdepiep!
Ik hoop je nog jaren te lezen!

x

4:08 p.m.  
Blogger Klazien said...

En dat wij dan nog maar jaren in gezondheid van jouw verhalen mogen meegenieten. het is namelijk echt genieten.
Klazien

4:33 p.m.  
Blogger Mariella said...

Hmmm, gefeliciteerd. Ik hoop dat je nog heel lang mooie en inspirerende logjes mag schrijven!

5:30 p.m.  
Blogger Mieke said...

Gefeliciteerd, ik hoop dat je met veel plezier door gaat. Bedankt voor het leesplezier.

6:25 p.m.  
Blogger mirjam said...

Gefeliciteerd. En ik ben juist gisteren begonnen. Ik lees je blog met veel plezier. Dank. Mirjam

9:43 p.m.  
Blogger Jolanda said...

Wow, dan ben je al vijf jaar mijn inspiratiebron.

Dank.

11:06 p.m.  
Anonymous Jeannette said...

Van harte gefeliciteerd met dit jubileum!, en evenveel dank voor al je gezellige (en inspirerende!) blogposts!

11:32 p.m.  
Anonymous Froukje said...

Van harte gefeliciteerd, je bent echt zo'n veelzijdige inspiratiebron. Dankjewel voor alle blogjes

6:23 p.m.  
Anonymous Fenna said...

Gefeliciteerd!
Ik ga je zeker de komende 5 jaar ook volgen. Veel blog plezier.

10:40 a.m.  

Een reactie posten

<< Home