zaterdag, februari 12, 2011

Wat gaat het snel....

....de tijd.
Kleine nichtjes worden groter en ouder. En alweer is het tijd voor verjaardagen.
Omdat er 2 jarige Jetjes zijn heb ik weer wat zakjes gebreid. De jarige Jetjes krijgen hierin hun verjaardagsgeld en de zusjes krijgen in het zakje wat grappigs. Zijn zij ook een beetje jarig.
Het fenomeen tijd blijft boeiend.
Waardoor komt het toch dat het soms lijkt alsof de dagen echt om vliegen? En waardoor kan het soms zo lang duren? Douwe Draaisma heeft hier een zeer boeiend en ook prettig leesbaar boek over geschreven.
Voor we het weten is het weer een jaar verder, nichtjes weer jarig. Kadootjes gehaakt of gebreid.


4 Comments:

Blogger Kiek es Ier ! said...

Wat leukkkkkkk!! dit vind ik een héél leuk idee zeg.Enne alvast een fijn verjaardags feest hoor.

8:48 p.m.  
Anonymous annita said...

super, wat een lieve tante hebben die nichtjes. En de tijd, dat boek heb ik in het Roessingh (waar de tijd natuurlijk langzaam ging) gelezen (nou ja, geluisterd dan)heel herkenbaar!!

8:57 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Ik moet vaker lezen op je blog; ik mis een heleboel! Prachtige zakjes. Mooie boeken. Leuke artikelen.

Ik moet beter opletten; er valt heel wat te beleven!

9:28 p.m.  
Anonymous Jildou said...

Ziet er leuk uit!

7:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home