zondag, januari 23, 2011

Een nieuwe fiets

Hoera, ik heb een nieuwe fiets!!
Nee, niet deze.. of deze....
en deze ook niet.................
Nee, mijn fiets laat helaas nog even op zich wachten.
Dat is het nadeel van lang zijn en dus een grote framemaat nodig hebben, die zijn niet op voorraad en daardoor zit er een lange levertijd op. In week 14 kan ik hem verwachten en dan wil ik een gehaakt zadelkussentje klaar hebben. Moet lukken dacht ik zo.
Deze wordt het en dan in zwart, want (ook zo raar) framemaat 61 voor de damesfiets kan alleen geleverd worden in zwart. Vreemd, zo'n frame kan toch net als andere framematen gewoon door de spuiterij en dan een kleur krijgen die ik wens? Maar nee, mijn lengte dupeert mij, het kan alleen in zwart.
Misschien nu dan al beginnen aan zo'n kleurrijk jasje voor mijn fiets, zoals hierboven??


12 Comments:

Blogger Overstap said...

Wat een Leuke Fiets!!! Ga je op die Fiets naar de handwerkbeurs? (op welke dag ga je??)

7:32 p.m.  
Blogger Jolanda said...

Wat dacht je van gehaakte jasbeschermers! (of gevilt)

3:07 a.m.  
Blogger Kiek es Ier ! said...

Oh wat een mooie fiets!!!! wie weet kun je ooit eens van die jasbeschermers haken net als in Staphorst? Maar dat ie mooi is is een feit..veel fiets plezier hoor en véél mooi weer.

8:05 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hee, toevallig zag ik een wederzijdse kennis van ons op een groen exemplaar fietsen. Zwart is wel mooi hoor vind ik persoonlijk! Marijgje

11:45 a.m.  
Anonymous Edith said...

Misschien een wildbreiproject voor je SnB-groep?

5:30 p.m.  
Blogger Linda said...

COOOOOOL een echte Schiffmacher! Krijg je er ook een gratis tattoo bij? Twee breinaalden op je rug ofzo, weer 's wat anders...

Hij is echt heel gaaf, jammer dat je er op moet wachten. Ik ken het probleem. Aan de andere kant: ik maak altijd wel heel snel contact in de sipermarkt als de koffie weer 's op de bovenste plank staat!!!

9:26 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Brilliant! Heéél jammer inderdaad dat hij niet in zo'n fris kleurtje te verkrijgen is.
Mijn fiets was ook groot en verkrijgbaar in zwart en wit.
Iedereen op mijn postroute kent nu mijn fiets: de WITTE!

In april is het tenminste mooi weer genoeg om metéén te gaan rijden.

11:59 p.m.  
Anonymous froukje said...

Wat een leuke!

9:21 a.m.  
Blogger Ammerins said...

Wat een leuke! en je moet idd zo'n jasbeschermer haken voor erop!!!

10:09 a.m.  
Anonymous Annita said...

Wat een coole fiets, ik vind het ook, er moet een mooie kleurige gehaakte jasbeschermer op

10:27 a.m.  
Anonymous berthi said...

WAUW, wat een schitterend fiets. Inderdaad dat je hem niet in een kleurtje kunt krijgen. Dan zelf maar aan de slag...

12:28 p.m.  
Anonymous Tien said...

en bij grote voeten, hebben zowel mijn jongens geen keus in leuke sneakers, en ik niet in grote maten kekke damesschoenen. Maar lang leve Passo, ook in Leeuwarden....

geweldige fiets!

10:26 p.m.  

Een reactie posten

<< Home