vrijdag, december 24, 2010

Blij

Vandaag zijn Jozef, Maria en het ezeltje aangekomen. De lange reis van Nazareth naar Bethlehem zit er op. Nu mogen ze uitrusten in de stal, want in de herberg was geen plaats meer. Tijd voor bezinning en ons verheugen op de komst van het kindje Jezus.

Hier in huis zijn we ons aan het verheugen op twee gezellige dagen, die we door gaan brengen met de familie. Gesprekken voeren, herinneringen ophalen, veel lachen en spelletjes spelen. Het begint vanavond al, als de kinderen naar huis komen.

En waar ik gisteravond nog verdrietig was van mijn gebroken rondbreinaald, ben ik vandaag niet alleen blij om wat er komen gaat met Kerst maar ook omdat Dutch Jan mij enorm verwend heeft!! Ik vond opeens het patroon voor deze schitterende sokken in mijn postvak.
Zo bijzonder dat iemand zomaar zoiets moois kado doet. Ik ben er stil van.
Het zijn prachtige sokken en ik heb ook heel veel ideeën om dit bijzondere patroon te verwerken in andere projecten.
Lieverd, bedankt nogmaals!!

4 Comments:

Anonymous fenna said...

Fijne feestdagen met veel gezelligheid en gebrei.
Lief hoor, dat je zo'n mooi sokken patroon hebt gekregen.
Zo zie je maar, dat na regen altijd weer zonneschijn komt.

2:58 p.m.  
Anonymous Siem said...

Wat een prachtig patroon en een heel lief gebaar! Fijne feestdagen en geniet van de huiselijkheid!!

4:24 p.m.  
Blogger Mariella said...

Lieve Tijm, een hele fijne en mooie kerst gewenst! Geniet van de gezelligheid en huiselijkheid binnen. Dankjewel voor je gezellige berichtjes op mijn weblog!

8:13 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Wow wat een leuk cadeau en wat een geweldige verrassing. Flinke klus zulke sokken, maar dan heb je ook wat!

11:13 p.m.  

Een reactie posten

<< Home