dinsdag, december 21, 2010

Dolblij

Gisteravond bekeek ik een aantal blogs die ik volg en slaakte opeens een keiharde gil. Tijmman schrok op uit zijn boek, viel haast van zijn stoel en keek me verschrikt aan: "Wat is er aan de hand, is er iets ergs gebeurd?" Nee, iets heel moois is er gebeurd!! Ik heb een miniatuur Le Creuset pan gewonnen!!!
Ik sprong echt een gat in de lucht, zo blij ben ik er mee!! En ik kon haast niet ophouden met lachen.
Ik heb wat met die pannen en heb er zelf ook een, precies in de kleur als het pannetje (maat 1:12) die ik nu gewonnen heb!
Miniaturen en poppenhuizen zijn naast breien en tuinieren ook een liefhebberij van mij. Daarom volg ik ook meerdere blogs die daar over gaan. De pan heb ik gewonnen bij het prachtige blog van Josje. Nogmaals heeeeel hartelijk dank voor deze geweldige verrassing!
Ook erg blij en haast ontroerd word ik van al het moois in de tuin. Ondanks de winter en het feit dat ik nu weinig tot niks kan doen in mijn volkstuin, ben ik er zeker nog 4 keer per week te vinden. Kijkend en genietend van al het moois wat Moeder natuur ons gewoon gratis geeft.
De sneeuwkristallen op de bloeiwijze van het Pijpjestroo
Uitgebloeide Dille.





9 Comments:

Blogger rozemie said...

Gefeliciteerd met je creuset pot ! Ik heb zo'n grote, en die heeft al heel wat heerlijk stoofpotjes voor ons gemaakt. Wat leuk dat ze ook in miniatuur bestaan. Je foto van de uitgebloeide dille vind ik ook zo mooi. Groetjes van Rozemie

9:52 a.m.  
Blogger Unknown said...

Gefeliciteerd met het winnen van zo pan in miniatuur.

Ik kwam hier via iemand anders, en zag je prachtige foto's enz. Ik heb je bij me volgers toegevoegt

Erg leuke site :)

10:14 a.m.  
Blogger Unknown said...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

10:15 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Prachtige foto's!

oh die le Creuset! ook klein zijn ze geweldig! bofferd! Marijgje

11:33 a.m.  
Anonymous Jan said...

Gefeliciteerd en ja dat zijn geweldige pannen!! Ik geniet zelf ook zo van de witte wereld waarin alles er zo anders uit ziet..

2:30 p.m.  
Blogger Ev said...

Congratulations on your win! Beautiful pictures. Merry Christmas from western Canada, Tijm!

3:35 p.m.  
Anonymous Annita said...

Geweldig, wat leuk om dit te winnen. Ik heb ook wat met die pannen. Vroeger gingen wij op fietsvakantie naar Frankrijk en op de allerlaatste dag kochten we dan zo'n loodzware gietijzeren pan en die ging met de lichtgewicht bagage mee naar huis.

11:35 p.m.  
Anonymous froukje said...

Wat ontzettend leuk! En idd de wereld buiten ziet er zooooo mooi uit!

11:08 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Wat een doorzetter; met dít weer nog naar de moestuin. Maar de plaatjes zijn er dan ook naar. Prachtig die dille met de blauwe lucht.
Gefeliciteerd met je minipan. Weer iets ontdekt over jou. Veel plezier ermee.

5:12 p.m.  

Een reactie posten

<< Home